וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: גיא לוזון סיים את דרכו כמאמן הקבוצה

9.12.2017 / 20:54

ביום רביעי חשפנו כי לוזון יעזוב אם ימעד מול אשקלון. לאחר ה-1:1 הציע המאמן את התפטרותו בשיחה עם שחר, ובהמשך יצאה הודעת הפרידה. עוזר המאמן נמני פוטר, הירוקים ימנו מאמן זמני

צילום: אדריאן הרבשטיין
גיא לוזון, מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
סיים את דרכו בירוק. גיא לוזון/אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה נפרדה הערב (שבת) ממאמנה גיא לוזון, לאחר 1:1 מאכזב בבית מול הפועל אשקלון. אלפי אוהדים בירוק קראו במהלך המשחק למאמן גיא לוזון להתפטר ושרו "לא רוצים את לוזון בחיפה", גם מיד לאחר שער היתרון של ניקיטה רוקאביציה בדקה ה-62. יוסיפ איבנצ'יץ' השווה בדקה ה-76 וסידר לאשקלון נקודה היסטורית במפגשים שלה עם הירוקים, שמסיימים את הסיבוב עם מאזן דל של 16 נקודות בלבד. מדובר בפתיחת העונה הכי גרועה של מכבי חיפה זה 30 שנה, מאז צברה 11 נקודות ב-13 המחזורים הראשונים של עונת 1987/88.

כפי שפרסמנו במהלך השבוע, לוזון החליט כי במקרה של מעידה מול אשקלון הוא יעזוב את תפקידו. לאחר המשחק הודיע לוזון כי הוא שוקל את עתידו, הוא גם הציע את התפטרותו לבעלים ודקות לאחר מסיבת העיתונאים יצאה הודעה רשמית לפיה: "נשיא המועדון יעקב שחר והמנהל הטכני מו אלאך קיימו שיחה עם המאמן גיא לוזון, במהלכה סוכם כי הצדדים ייפרדו ברוח טובה".

כעת שוקלים במכבי חיפה למנות מאמן זמני, כשמאמן הנוער איתי מרדכי או עוזר המאמן החדש רוב מאס הוזכרו כאפשרויות. לאחרונה עלה גם שמו של אלון חרזי כאופציה. עוזר המאמן אסף נמני, שהגיע בעקבות לוזון, פוטר מתפקידו.

ברשימה של אלאך כמה מועמדים. גורם במועדון אמר הלילה: "כמובן שפטר בוס זה החלום הגדול, הוא קרוב לאלאך וזה שם גדול. אבל לא בטוח שמאמן בסדר גודל כזה יסכים לחזור לישראל אחרי שכבר היה באייאקס ודורטמונד".

עוד בנושא:
גיא לוזון נפרד: "ניסיתי לעשות את המקסימום כדי להצליח, זה לא עבד"
מכבי חיפה שוב אכזבה עם 1:1 ביתי מול הפועל אשקלון
באמצע השבוע פרסמנו: גיא לוזון מתכוון להתפטר במקרה של מעידה נוספת

ארנסט מאבוקה, שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
עוד אכזבה. ארנסט מאבוקה/אדריאן הרבשטיין

עוד לפני שהפרידה הפכה רשמית, לוזון סיכם: "אני חושב שסיפור המשחק הזה זה סיפור הסיבוב שלנו. היינו דומיננטיים, שלטנו, היריבה כובשת במינימום מצבים ואנחנו לא. זה מתסכל, מאכזב וכל מילה כזו תאפיין את מה שקורה פה. אני לעולם לא אגיד מילה רעה על השחקנים שלי או שהם לא מספיק טובים. התוצאות שלנו מאכזבות מאוד. במקום להכריע את המשחק הזה עם 0:2, נענשנו וספגנו. זה כואב ומתסכל".

על האוהדים אמר המאמן: "אין ספק שהאווירה לא אופטימלית, אבל להאשים את התוצאות שלנו באווירה מסביב זה לא נכון. אנחנו צריכים להיות מספיק חזקים באופי כדי לעבור גם סיטואציות כאלה. אנחנו בתקופה שאנחנו משלמים על כל טעות". על עתידו האישי אמר המאמן: "כל צעד נלקח בחשבון. אם אני הבעיה, אני אפנה את המקום. נראה, נחשוב. יש לי אחריות על התוצאות ועל העובדה שלא ניצחנו מספיק. אלה לא החלטות שלוקחים בצורה פזיזה ובטח שלא דקה אחרי משחק. צריך לחכות ולראות. אני כרגע מתוסכל מאוד מהתוצאה וממה שקורה ובכלל מהתוצאות שלנו בסיבוב הזה. אם יחליטו שאני הבעיה, אני אלך. אני בעצמי עדיין מאמין בשחקנים, עדיין מאמין בקבוצה. אנחנו נביא את התוצאות".

מאמן הפועל אשקלון, יובל נעים. אדריאן הרבשטיין
יכול לחייך. יובל נעים/אדריאן הרבשטיין

מאמן הפועל אשקלון יובל נעים: "בסך הכול אני מרוצה מאוד. מי שראה את הפועל אשקלון ראה קבוצה טובה שיודעת לעמוד על המגרש. יכולנו גם לנצח, אבל לא צריך להיות חזירים. אנחנו מרוצים מאוד, יש לנו קבוצה טובה. מגיעה מילה טובה גם לשיפוט שהיה פנטסטי. אנחנו רוצים מתנות בכל שבוע. אנחנו מרוצים כי שיחקנו במשחק חוץ קשה, מכבי חיפה הייתה במצב לא כל כך טוב. למכבי חיפה יש שחקנים מוכשרים, אנחנו מרוצים מהתיקו ומסתכלים כבר על המשחק הבא מול הפועל חיפה. במצב שלנו אנחנו צריכים לנסות לקחת נקודות מכל קבוצה. אנחנו צריכים לדאוג לעצמנו. אני שמח שהגענו למשחק קשה בחיפה, היינו רגילים למשחקים במחנה יהודה ושיכון המזרח והיום אנחנו מאוכזבים מתיקו בחיפה. נהיה צנועים ונתכונן להפועל חיפה. יש עוד חודש עד ינואר. איבנצ'יץ' עשה שינוי במחזור שעבר והוא היה טוב גם היום בלי קשר לשער שכבש. עוד לא החלטנו כלום לגבי ינואר. בכדורגל הישראלי דקה זה הרבה זמן, אז אתה מדבר איתי על חודש?".

בתום המשחק התבקשה כל קבוצה לשלוח שני שחקנים לבדיקת חומרים אסורים מטעם ההתאחדות לכדורגל. רמזי ספורי ושוער המשנה ליאור חדריאן היו השניים שעלו בגורל מהצד של הפועל אשקלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully