וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות העולם לקבוצות: אל ג'זירה תפגוש את ריאל מדריד בחצי הגמר

קבוצתו של הנק טן קאטה ניצחה 0:1 את אורווה רד דיימונדס היפנית ותארח את אלופת אירופה ביום רביעי. פאצ'וקה המקסיקנית ניצחה 0:1 בהארכה את קזבלנקה ותפגוש ביום שלישי את גרמיו

דייגו אלונסו מאמן פאצ'וקה חוגג עם שחקניו. רויטרס
מאמן פאצ'וקה דייגו אלונסו חוגג עם שחקניו/רויטרס

אל ג'זירה, אלופת איחוד האמירויות, תהיה יריבתה של ריאל מדריד בחצי גמר אליפות העולם לקבוצות ביום רביעי הקרוב. מארחת הטורניר ניצחה 0:1 את אורווה רד דיימונדס ברבע הגמר והצטרפה לפאצ'וקה, שגברה 0:1 בהארכה על וידאד קזבלנקה ותשחק ביום שלישי מול גרמיו הברזילאית.

הנק טן קאטה מאמן אל ג'זירה. רויטרס
מתכונן למפגש עם זיזו. הנק טן קאטה/רויטרס

אל ג'זירה - אורווה רד דיימונדס 0:1

הפתעה ברבע הגמר השני, שם אלופת איחוד האמירויות ניצחה את אלופת אפריקה וסידרה לעצמה מפגש יוקרתי עם ריאל מדריד ביום רביעי. אל ג'זירה ניצחה 0:1 את אוקלנד סיטי בשמינית הגמר משער של רומאריניו הברזילאי, שהפעם היה חתום על בישול לשער הניצחון של עלי אחמד מבחוט בדקה ה-52. כוכב נבחרת איחוד האמירויות לא נכשל מול השוער היפני וסידר למאמנו הנק טן קאטה דו קרב עם זינדין זידאן.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
ויקטור גוסמן שחקן פאצ'וקה חוגג. רויטרס
מנע דו קרב מהנקודה הלבנה. ויקטור גוסמן/רויטרס

פאצ'וקה - וידאד קזבלנקה 0:1 (בהארכה)

למרות הופעה חלשה שלה, אלופת צפון ומרכז אמריקה עלתה לשלב הבא והאריכה לפחות בעוד 90 דקות את הקריירה של השוער בן ה-44 אוסקר פרס. קונחו שמר על רשת נקייה וחבריו לא הצליחו לנצל את היתרון המספרי אחרי הרחקתו של ברהים נקש בדקה ה-69. המשחק נכנס להארכה, ובדקה ה-112היה זה ויקטור גוסמן בן ה-22 שכבש בנגיחה קשתית ושלח את המרוקנים המאוכזבים לקרב על מקומות 5-6.

  • עוד באותו נושא:
  • פאצ'וקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully