וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינגר: "מאוכזב מהתוצאה", על תקרית גנסארי: "התנצלתי בפני תורג'מן"

מאמן הפועל חיפה התאכזב מה-1:1 מול מ.ס. אשדוד וסיכם סיבוב: "הפסד אחד בסיבוב שלם זה הישג אדיר מבחינתנו". תורג'מן אמר על התקרית עם גנסארי: "הוא בא והתנצל, זה מאחורינו"

שחקני מ.ס. אשדוד ושחקני הפועל חיפה מתעמתים. ברני ארדוב
הברדק בעקבות הדחיפה של גנסארי/ברני ארדוב

מ.ס. אשדוד והפועל חיפה נפרדו הערב (שבת) ב-1:1 במסגרת המחזור ה-13 והאחרון בסיבוב הראשון בליגת העל. הקבוצה של ניר קלינגר הובילה אחרי שער של אלון תורג'מן בדקה ה-42, בלסינג אלקה הצליח לאזן בדקה ה-58 אחרי מהלך יפה של גדי קינדה. במהלך המחצית השנייה נרשם אירוע מוזר מאוד כשראדו גנסארי מהפועל חיפה דחף קלות את מאמן מ.ס. אשדוד, עמיר תורג'מן, שנפל בצורה קצת מוגזמת. למרות זאת השופט לא הרחיק את הקשר.

עוד בנושא:
מ.ס. אשדוד והפועל חיפה נפרדו ב-1:1

מאמן אשדוד עמיר תורג'מן אמר לאחר המשחק: "איך שהתפתחו העניינים אני מרוצה מהתוצאה. זה שחזרנו והראינו אופי, אני מרוצה. יכולנו לעשות יותר, גם בחלק הקדמי. בסוף התוצאה משקפת. היה משחק חזק וגם אני הרגשתי את זה בשלב מסוים. אנחנו צריכים לשחק נגד כל קבוצה כמו שאנחנו אמורים לעשות. לפני מכבי תל אביב והפועל חיפה לא עשינו את הדברים נכון, אבל אנחנו בתהליך התקדמות גדול מאוד. אנחנו רוצים להיות קבוצה חזקה ותחרותית. אמרתי לשחקנים שאני גאה בהם ושאנחנו בדרך הנכונה. מול קבוצה חזקה מאוד עם שחקנים כישרוניים מאוד ידענו לחזור למשחק והמשכנו לדחוף קדימה. אני בטוח שהניצחונות גם יגיעו, אבל אנחנו מעודדים". על התקרית עם גנסארי: "אני לא יודע ממה כואב לי הראש. אני מסרתי לשיימן את הכדור ואז גנסארי דחף אותי, אני לא יודע ממה קיבלתי את המכה. הוא בא והתנצל. לא ביקשתי אדום, רק שאלתי את השופט אם הוא ראה את המקרה. ברגע שנגמר המשחק, השחקן בא והתנצל. הפרשה הזאת מאחורינו".

יואב ג'רפי שוער מ.ס. אשדוד מול אלון תורג'מן שחקן הפועל חיפה. ברני ארדוב
תורג'מן מול ג'רפי/ברני ארדוב

מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר אמר בסיום: "אסור לי להיות מסופק מהנקודה, אבל זו המציאות. המחצית הראשונה הייתה מצוינת מנקודת המבט שלי. יצרנו הרבה מצבים ואשדוד נראתה חסרת פתרונות. ניצלנו את זה רק כדי לכבוש אחד. אני לא זוכר בעיטה למסגרת של אשדוד חוץ מהשער, והוא הגיע מכדור חוץ. זו טעות שלא צריכה לקרות לנו. המחצית השנייה שלנו הייתה לא טובה, מבחינת אינטנסיביות ויצירת מצבים. ללכת ולגמור את המשחק כשאתה מוביל 0:1. אמנם זה מגרש קשה וקבוצה שנלחמת על חייה, אבל יחסי הכוחות היו ברורים. רצינו לנצח ועשינו את מה שאפשר. כל הכבוד לאשדוד, אבל מבחינתנו זו אכזבה. סיבוב ראשון זה יפה, 28 נקודות זה אדיר, בכל קנה מידה ופרמטר.

"הפסד אחד בסיבוב זה הישג עצום עבורנו. הגענו הנה והתנהגנו כמו קבוצה שרוצה לנצח. היינו באטרף כדי לכבוש וכבשנו מאוחר. את הכסף סופרים במדרגות. לא אנחנו ולא באר שבע ולא מכבי תל אביב, כרגע הטבלה לא משמעותית. אין משחקים קלים בליגה הזאת. אשדוד היא לא קבוצה של מקום אחרון, זו קבוצה עם שחקנים כישרוניים, גדי קינדה כוכב כדורגל ויש פה שחקנים טובים". על גנסארי: "אמרתי לעמיר שאני מתנצל כי לא ראיתי מה היה. הוא היה שחקן שלי שהביא לי את השער הכי גדול במכבי תל אביב. לא ראיתי מה קרה, אבל גנסארי לא אדם אלים או משהו כזה. גם גנסארי התנצל וכולנו התנצלנו . אני מכיר את האיש והאדם. הייתה דחיפה קלה, אולי הוא החליק. לא צריך לעשות מזה סיפור יותר ממה שזה. זו לא אלימות לשמה. זה לא בסדר ולא צריך לקרות, אבל זה קורה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully