וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק הפתיחה של יורו 2020 באולימפיקו, הגמר הגדול בוומבלי

אופ"א פרסמה באופן רשמי את רשימת 12 הערים שיארחו את הטורניר לכבוד יום הולדתו ה-60: גם חצאי הגמר בוומבלי. מינכן, באקו, סנט פטרסבורג ורומא יתחלקו יחד בשלב רבע הגמר

one

יורו 2020 ייפתח ב-12 ביוני 2020 ויימשך עד ה-12 ביולי 2020. לכבוד יום הולדתו ה-60 של המפעל, באופ"א החליטו לבצע שינוי מיוחד ובחרו 12 ערים מ-12 מדינות שונות ברחבי היבשת אשר יארחו את הטורניר הגדול של קיץ 2020. ישראל, אגב, הייתה קרובה לארח עם אצטדיון טדי, אך בסופו של דבר לא הצליחה להיכנס לרשימה המכובדת. היום (חמישי) הודיעה אופ"א באופן רשמי על הערים שיארחו, על הבתים שכל עיר תקבל, והיכן יתקיימו משחק הפתיחה ומשחק הגמר.

משחק הפתיחה יתקיים באצטדיון האולימפיאקו שברומא, בעוד משחקי חצי הגמר והגמר יהיו באצטדיון וומבלי בלונדון. משחקי רבע ייגמר יתחלקו בין מינכן, באקו, סנט פטרסבורג ורומא. אצטדיון וומבלי יארח מספר שיא של 7 משחקים שישוחקו בשלב הבתים, שמינית הגמר, חצי הגמר והגמר. אצטדיון נוסף שאמור היה לארח הוא האצטדיון בבריסל, אך בשל העובדה שהוא לא יהיה מוכן בזמן, הוא ירד מהפרק והבלגים לא יזכו לקחת חלק באירוח הטורניר.

חשוב לזכור: אירוח הטורניר אינו מבטיח העפלה אליו. כל המדינות המארחות יצטרכו להעפיל לטורניר דרך שלב המוקדמות הרגיל, או דרך ליגת האומות, שתצא לדרך בספטמבר 2018.

רשימת הבתים ומארחות הבתים המלאה:

בית א' - רומא (איטליה) ובאקו (אזרבייג'אן)
בית ב' - סנט פטרסבורג (רוסיה) וקופנהאגן (דנמרק)
בית ג' - אמסטרדם (הולנד) ובוקרשט (רומניה)
בית ד' - לונדון (אנגליה) וגלזגו (סקוטלנד)
בית ה' - בילבאו (ספרד) ודבלין (אירלנד)
בית ו' - מינכן (גרמניה) ובודפשט (הונגריה)

רונאלדו, נבחרת פורטוגל, מניף את גביע יורו 2016. רויטרס
מי יחגגו ב-2020? רונאלדו ופורטוגל מניפים ב-2016/רויטרס
  • עוד באותו נושא:
  • יורו 2020

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully