וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: הפסד ראשון לדיוויד בלאט ודרושאפקה

אחרי שישה ניצחונות והבטחת העלייה לשלב הבא, ספגו הטורקים הפסד ראשון אחרי 81:79 מול צדביטה זאגרב, שם בלט רוקו אוקיץ' הוותיק עם 27 נקודות. מקל קלע 3 נקודות בניצחון גראן קנאריה

מאמן דרושאפקה דיוויד בלאט. GettyImages
הפסד ראשון ביורוקאפ. בלאט/GettyImages

המחזור השביעי ביורוקאפ ננעל הערב (רביעי) עם כמה משחקים, כולל שניים עם נציגים ישראלים. גל מקל לא ממש הבריק ב-71:92 הקליל של גראן קנאריה מול טופאש בורסה. הרכז הישראלי שיחק 18:44 דקות, תרם 3 נקודות ב-1 מ-7 מהשדה והוסיף ריבאונד, 2 אסיסטים, חטיפה ואיבוד. מי שבלט שם היה אונדריי בלבין שסיים עם 10 נקודות, 14 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-2 חסימות. מרכוס אריקסון קלע 22 ואלברט אוליבר קשישא סיים עם 11 נקודות. בעקבות הניצחון טיפסה גראן קנאריה אל המקום הראשון בבית עם מאזן 3:4, בו מחזיקות ארבע הראשונות.

דרושאפקה של דיוויד בלאט רשמה הפסד ראשון במפעל והיא עכשיו במאזן 1:6 אחרי 81:79 מול צדביטה זאגרב בחוץ. רוקו לני אוקיץ' הוותיק והטוב הוביל את צדביטה עם משחק גדול של 27 נקודות באחוזים נהדרים (3 מ-3 לשתיים, 6 מ-7 לשלוש) ו-4 אסיסטים, דמטריס ניקולס קלע 16 וקלט 5 ריבאונדים, וויל צ'רי קלע 15. אצל בלאט בלט הווארד סנט רוס שקלע 6 באחוזים איומים של 0 מ-7 מהשד, אבל תרם 4 ריבאונדים, 7 אסיסטים, לא פחות מ-7 חטיפות וגם חסימה אחת. ג'יימס בל, אקס הפועל חולון, קלע 13 נקודות והוסיף 5 ריבאונדים.

  • עוד באותו נושא:
  • דרושאפקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully