וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש דחה את ההצעה לאמן את בני הרצליה

יממה לאחר פיטוריו של מיקי גורקה וסירובו של אריק שיבק, גם מאמן הנבחרת דחה את הקבוצה מהשרון. בתוך כך, הצליחה בני הרצליה לנצח 83:87 את שרלרואה במשחק לפרוטוקול ביורופקאפ

one

למרות שכבר הודחה מהיורופקאפ ואחרי שעברה מספר ימים סוערים בגין פיטוריו של מיקי גורקה, בני הרצליה התייצבה הערב (רביעי) למשחק ביתי נגד שרלרואה הבלגית במסגרת היורופקאפ וניצחה בו 83:87 עם עוזר המאמן, אלון שטיין על הקווים. לצערה של הרצליה, המשחק היה לפרוטוקול בלבד שכן הקבוצה כבר הודחה מהמפעל, אך היא תנסה לשאוב עידוד מהניצחון ולשפר את היכולת במשחקי הליגה.

המשחק היה צמוד לכל אורכו, אך המארחים השתלטו העניינים ברבע האחרון ותצוגה נפלאה של שון דאוסון (30 נקודות, 10 מ-16 מהשדה) וג'ף אדריאן (25 נקודות, 10 ריבאונדים) סידרה לקבוצה של אלון שטיין ניצחון שני העונה במפעל, אותו היא מסיימת במקום הרביע בבית ו' עם מאזן של 4:2 ותחזור כעת להתרכז בליגה המקומית.

בתוך כך, אהרל'ה ויסברג מעדכן שעודד קטש דחה את ההצעה שקיבל להתמנות למאמן בני הרצליה.

קלעו לבני הרצליה: שון דאוסון 30 נקודות (10 מ-16 מהשדה), ג'ף אדריאן 25 (10 ריבאונדים), דומיניק ארצ'י 11, טוריאן גרין 6 (6 אסיסטים), אבירם זליקוביץ' 6, אלכס רוזנברג 4, אקסבייר ת'יימס 3, סם סינגר ותום מעיין עם נקודה 1 לכל אחד.

שחקן בני הרצליה שון דאוסון. מגד גוזני
משחק נהדר שלו. שון דאוסון/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully