וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ז'לגיריס עצרה את פנאתינייקוס, ניצחון קליל לצסק"א

שאראס לא ריחם על האקסית וניצח 74:80, אחרי רבע שלישי מפלצתי של 14:33. הרוסים גברו 76:92 על באמברג, באסקוניה ניצחה את מלאגה, חימקי (שיא קריירה של 29 נקודות לשבד) את מילאנו

שחקן ז'לגיריס קובנה קווין פנגוס. GettyImages
ניצחון ענק. פנגוס/GettyImages

המחזור ה-11 ביורוליג ייצא לדרך הערב (חמישי) עם הפתעה, כשז'לגיריס עצרה את רצף הניצחונות של פנאתינייקוס. צסק"א מוסקבה החזקה לא התקשתה לגבור על באמברג בגרמניה, באסקוניה ניצחה את מלאגה בדרבי ספרדי וחימקי מוסקבה גברה על מילאנו.

שחקן צסק"א מוסקבה ננדו דה קולו, שחקן באמברג אוגוסטין רוביט. GettyImages
בכושר נהדר. דה קולו/GettyImages

ז'לגיריס קובנה - פנאתינייקוס 74:80

אחרי ההפסד למכבי תל אביב, שאראס ושחקניו התאוששו על חשבון אקסית נוספת, כשקטעו את רצף הניצחונות של פאו על חמישה במספר. האורחת פתחה מצוין ופתחה יתרון דו-ספרתי ברבע הראשון, אך ז'לגיריס הפכה, ועם רבע שלישי מפלצתי של 14:33, בסיומו הוליכה 47:64, סגרה עניין. פאוליוס ינקונאס בלט עם 17 נקודות, ארון ווייט הוסיף 13 וקווין פנגוס צירף ל-12 הנקודות שלו 11 אסיסטים. ניקוס פאפאס קלע 16 לפאו, כריס סינגלטון הוסיף 15.

באמברג - צסק"א מוסקבה 92:76

הרוסים הגיעו כפייבוריטים ברורים ובכושר מצוין, אחרי שניצחו בשבעה מתוך שמונת המשחקים האחרונים שלהם, ובאמת לא התקשו במיוחד בגרמניה. המחצית הראשונה עוד הייתה צמודה והסתיימה רק בפלוס שלוש הפרש לצסק"א, אך אחרי ההפסקה השחקנים של דמיטריוס איטודיס לחצו מעט על הגז והגדילו את הפער עם מחצית שנייה של 37:50. ננדו דה קולו הוליך את האורחים עם 20 נקודות, וויל קלייברן הוסיף 15. אוגוסטין רוביט קלע 16 מנגד, וזה לא הספיק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקן באסקוניה יאניס טימה. GettyImages
משחק נהדר. יאניס טימה/GettyImages

באסקוניה - מלאגה 82:88

שתי הקבוצות הספרדיות נפגשו בפעם ה-12 במסגרת היורוליג והגיעו למשחק הזה במגמות הפוכות, שנמשכו גם אחריו. מאז שפדרו מרטינס מונה למאמן של הבאסקים, באסקוניה היא אחת הקבוצות החמות במפעל, עם וזהו ניצחונה הרביעי בחמשת המשחקים האחרונים בעוד שמנגד מלאגה נועלת את הטבלה ורושמת כבר חמישה הפסדים ברציפות. האורחת פתחה נהדר עם 0:8 מהיר ומצאה את עצמה ביתרון 15 אחרי שסגרה את הרבע הראשון עם ריצה נוספת, הפעם 0:9. מלאגה לא ויתרה מהר וחזרה לעניינים בזכות רבע שני של 14:24, ובתחילת המחצית השנייה כבר השיגה יתרון ראשון במשחק, אך במשחק הצמוג אליו נגררה לא הצליחה לעמוד בקצב וירדה מנוצחת. יאניס טימה הפציץ 24 נקודות באחוזים טובים, אדם ואשינסקי סיפק משחק נפלא של 25 נקודות ב-23 דקות מהספסל עבור המפסידה.

מילאנו - חימקי מוסקבה 77:71

הרוסים נותרו מושלמים מול הקבוצה של סימונה פיאניג'אני בשלושה מפגשים שנערכו ביניהם, הרבה בזכות אלכסיי שבד שהיה מצוין וסיים עם 29 נקודות (שיא קריירה). הפתיחה דווקא הייתה של המארחת, שהובילה 12:24 בתום הרבע הראשון בזכות יכולת טובה של ג'ורדן תאודור, אך מאותו רגע חימקי עבדה על קיזוז ההפרש. היא פיגרה בשבע הפרש בהפסקה ובנקדה אחת בלבד בסיום הרבע השלישי, והמשיכה באותה מגמה גם ברבע המכריע בדרך לניצחון שני ברציפות במפעל. עבור האיטלקים זהו הפסד שלישי ברציפות, למרות שקיבלו 17 נקודות מקרטיס ג'רלס, מהספסל. תאודור סיים עם 14 משלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully