וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פושע נמלט: צו מעצר נגד שחקן נבחרת פרגוואי לשעבר בגין אונס קטינה

החקירה שהסעירה את ארגנטינה ופרגוואי הסתיימה עם כתב אישום. אחרי העדויות המזעזעות, ג'ונתן פאברו מואשם בתקיפה מינית חמורה של בת משפחתו מאז שהייתה בת 6: "פחדתי להגיד 'לא'"

ג'ונתן פאברו במדי נבחרת פרגוואי, 2012. AP
עדויות קשות. פאברו/AP

בית המשפט בארגנטינה הוציא צו מעצר לכדורגלן ג'ונתן פאברו, שאמור לעמוד למשפט באשמת תקיפה מינית של קטינה. הפרטים שהחלו לצוף באפריל השנה, מזעזעים ובארגנטינה לא המתינו. ברגע שהפרקליטות גיבשה די ראיות ועדויות, הוצא צו מעצר דרך האינטרפול. פאברו שמשחק במקסיקו הוא היום מבוקש בינלאומי ועד שיסגיר את עצמו הוא בעצם בגדר פושע נמלט.

על פי הפרסומים בארגנטינה, קרובת משפחה של פאברו הגיעה בחודש אפריל לתחנת משטרה בשכונת ויז'ה לוגאנו בבואנוס איירס ודיווחה על התעללות מינית שביצע הכדורגלן בבתה, הנחשבת גם לבת סנדקותו.

"היא סיפרה לי שהוא נגע בה בכל גופה כבר כשהייתה בת 6 ונישק אותה כאילו הם בני זוג", סיפרה האם כשהגישה את התלונה, "לפני שנה, כשהייתה בת 10, הוא כבר אנס אותה. הוא גם ביקש ממנה לשלוח לו תמונות שלה בשמלות. אני לא מאמינה, הוא מהמשפחה שלנו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פאברו יסגיר את עצמו?/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחיה בן ה-17 של הילדה גילה התכתבויות בינה לבין פאברו ובתחילה חשב שהיא מתכתבת עם חבר לכיתה. הוא נחרד לגלות כי מדובר בכדורגלן הוותיק, בן משפחתו ואב לילד בן 6. לחוקרי המשטרה סיפרה הילדה שפאברו אנס אותה ונהג להכריח אותה לבצע בו מין אוראלי.

בעדות השלישית של הילדה במשטרה, שמסמכים ממנה דלפו לתקשורת, עלו תיאורים מיניים קשים. היא סיפרה כיצד שם את ידיו על החזה שלה, ואיך לא נענה לה גם כשביקשה שלא יניח את ידו על איבר המין שלה. כיצד ביצע בה מין אוראלי בכפייה. "אמרתי 'כן' לכל דבר כי חששתי שאם אסרב, הוא יפגע בי", אמרה לחוקרים.

בית המשפט בארגנטינה בחן את התשתית הראייתית וקיבל את ההמלצה להעמיד את פאברו לדין. התובע הראשי הצהיר בפני התקשורת שבמשפט יוצגו לא רק עדויות של הילדה שעברה התעלללות קשה, אלא גם התכתבויות והודעות קוליות שנשלחו בוואטסאפ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
לאריסה ריקלמה אוהדת נבחרת פרגוואי. רויטרס
הגנה על בן זוגה וספגה אש. ריקלמה/רויטרס

הכדורגלן בן ה-35 הוא בדרך כלל צייצן נלהב בטוויטר, אבל בשבוע האחרון החשבון שלו לא עודכן. הרשויות כבר הגישו למקסיקו בקשה להסגרה והציפייה היא שהוא ייעצר על ידי האינטרפול בימים הקרובים ויובא לבית המשפט בארגטינה. אם יימצא אשם, הוא עלול להיכלא ל-20 שנה.

פאברו שיחק בעבר בבוקה ג'וניורס, ריבר פלייט וקבוצות נוספות בדרום אמריקה. ב-2012 קיבל אזרחות פרגוואית ומאז הספיק ללבוש את מדי האלבירוחה 13 פעמים. באותה תקופה גם פגש את הדוגמנית-ידוענית לאריסה ריקלמה, שהפכה לבת זוגו ובחודשים האחרונים הביע בו תמיכה פומבית. שלשום, אחרי שהוצא צו המעצר, היא ספגה אש רבה אחרי שצייצה: "חכם הוא זה שמאמין רק לחצי ממה שהוא שומע. החצי הנכון".

זו אגב לא ההסתבכות הראשונה של פאברו עם החוק. בנובמבר 2013 הוא נשפט בגין דריסה והריגה של בחורה בת 23, לאחר שדהר במהירות של 100 קמ"ש ברחובות סנטה פה והעיף את האופנוע שלה מהכביש. אז פאברו נחלץ מאישום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully