וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אחת מעשר הקבוצות הגרועות בתולדות ליגת האלופות": בנפיקה תחת מתקפה

ב"א בולה" צלבו את הנשרים שהודחו אתמול משלב הבתים עם אפס נקודות ו-14 שערי חובה לעומת שער בודד, והזכירו את עשר הקבוצות הכי גרועות, כולל מכבי תל אביב בקמפיין ב-2014/15

רויטרס
דיוגו גונסאלבש בנפיקה. AP
איזה כישלון. דיוגו גונסאלבש מבנפיקה/AP

בפורטוגל לא יזכרו לטובה את מחזור הסיום אמש (רביעי) בליגת האלופות כאשר גם ספורטינג ליסבון וגם בנפיקה הודחו בשלב הבתים. אולם, בעוד שספורטינג עפה מבית שכלל את יובנטוס וברצלונה, הנשרים התבזו כשסיימו את הקמפיין עם אפס נקודות ושער זכות אחד בבית שבו הם היו פייבוריטים לעלות מהמקום השני יחד עם מנצ'סטר יונייטד ועל חשבון באזל וצסק"א מוסקבה.

בפורטוגל לא עברו בשתיקה על ההתבזות הזו וב"א בולה" העיתון הגדול במדינה ציינו את העובדה שהקבוצה נכנסה לטופ עשר של הקמפיינים הכי גרועים בתולדות המפעל. בנפיקה ספגה 14 שערי חובה והפסידה בין היתר 5:0 בחוץ לבאזל, שחגגה אתמול העפלה לשמינית הגמר עם 0:2 באצטדיון האור. אגב, בעיתון מציינים את יתר הקבוצות שהביכו במפעל וביניהן מופיעה כמובן מכבי תל אביב שספגה 15 שערים בקמפיין שלב הבתים ב-2015/16. עוד ברשימה: דינמו זאגרב (2011/12), ספרטק מוסקבה (2002/03), לבסקי סופיה (2006/07), ז'ילינה (2010/11), דינמו זאגרב (2016/17), דינמו קייב (2007/08), דברצן (200910), ואנדרלכט (2004/05).

שחקני אתלטיקו מדריד אנטואן גריזמן, סאול, מאוכזבים. AP
עם הפנים לליגה האירופית/AP

אתלטיקו מדריד עדיין מנסה לעכל את ההדחה מליגת האלופות אחרי קמפיין כושל בשלב הבתים. החבורה של דייגו סימאונה הייתה זקוקה לנס ספורטיבי במחזור האחרון אמש, אבל סיימה ב-1:1 נגד צ'לסי והודחה לליגה האירופית. כלי תקשורת בספרד מדווחים הבוקר (רביעי) כי ההדחה תעלה ביוקר רב לקולצ'ונרוס שיפסידו הכנסות בסך כולל של 30 מיליון יורו. מדובר באובדן הכנסות הנוגעות לשיווק ומכירות כרטיסים.

מאמן אתלטיקו דייגו סימאונה התייחס להדחה בפן המקצועי ואמר : "מה שחשוב הוא להיות קטלניים מול השער, אתה צריך לכבוש. הפסדנו רק במשחק אחד בליגת האלופות העונה וזה היה בדקה ה-93. אין תירוצים, נישפט בסוף העונה. אני הולך להחדיר מוטיבציה בשחקנים שלי גם בליגה האירופית כמו שהייתי עושה לפני משחק אימון, משחק ליגה או משחק בגביע הספרדי. אתה לא צריך מוטיבציה נוספת כשאתה לובש את החולצה של אתלטיקו. לא נפלנו, דבר כזה יכול לקרות. השחקנים נתנו הכול כדי לנסות לעלות עד הסיום, אנחנו בסדר. עכשיו יש בפנינו אתגר חדש וחלומות חדשים להילחם עליהם".

שוער אתלטיקו יאן אובלק הוסיף: "בסופו של דבר, זה לא עבד כמו שרצינו. לא הצלחנו להשיג שלוש נקודות, לא ניצחנו ואנחנו לא שמחים. אנחנו מחוץ לליגת האלופות וזה מעציב אותנו. אנחנו צריכים להרים את הראש ולהסתכל קדימה כדי שנוכל לשחק את הכדורגל הטוב ביותר שלנו במשחקים הקרובים. המטרה שלנו היא תמיד לנצח, לא משנה באיזה מפעל. אנחנו הולכים להמשיך להילחם ולראות מה מגיע עכשיו".

נשיא פריס סן ז'רמן נאסר אל חלאיפי תקף את היכולת של שחקני קבוצתו בהפסד 3:1 לבאיירן מינכן והכריז: "במחצית הראשונה לא הופענו למשחק. אני גם מאוד מאוכזב מהתוצאה ומהאיכות הנמוכה של ההופעה שלנו במיוחד במחצית הראשונה. אם נתעורר עכשיו עדיין לא מאוחר מבחינת ליגת האלופות. אמנם סיימנו ראשונים בבית אבל ממש לא התכוונו להפסיד 3:1 לבאיירן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully