וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחשש לעימותים עם אוהדי מכבי תל אביב: היערכות משטרתית מוגברת בוויאריאל

למרות שמדובר במשחק לפרוטוקול בלבד, ועדה מיוחדת שכונסה בעיר הגדירה את המשחק כ"אירוע ברמת סיכון גבוהה". הסיבה: פעילים אנטי-ישראלים מתכננים למחות באצטדיון, ועשויים לעורר עימותים

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

היערכות משטרתית מוגברת לקראת המשחק בין מכבי תל אביב לוויאריאל. בתקשורת הספרדית דווח הערב (שלישי) כי המשטרה המקומית הגדירה את המשחק, שאין לו כל משמעות ספורטיבית, כ"אירוע בדרגת סיכון גבוהה", על רקע הפגנות אנטי ישראליות המתוכננות בעיר מחוץ לאצטדיון ובתוכו בסמוך לפתיחת המשחק ובמהלכו.

עשרות אוהדי ויאריאל מתכננים להופיע למשחק עם שלטים בגנות ישראל ובעד הפלסטינים, וחלקם אף הכין לכבוד המאורע סלוגן מיוחד - "כרטיס אדום לישראל". החשש הוא מפני עימותים אלימיים עם אוהדי מכבי תל אביב שיגיעו לעיר הספרדית. המשטרה מעריכה כי כ-1,300 אוהדים ישראלים ינכחו בעיר בזמן המשחק, ושמספרם עשוי לגדול עד יום חמישי משום שרבים מאוהדי ויאריאל כבר לא מעוניינים במשחק ומוכנים למכור כרטיסים במחיר נמוך.

אוהדי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
העימותים עם האוהדים הספרדים ימנעו? אוהדי מכבי תל אביב/ברני ארדוב

ועדה מיוחדת שכונסה בעיר לקראת המשחק הכריזה עליו, כאמור, כעל אירוע בדרגת סיכון גבוהה, והמשמעויות הן שיוצבו כוחות אבטחה מתוגברים בסביבת האצטדיון ובתוך היציעים, וכן יערכו בדיקות קפדניות יותר בשערי הכניסה.

המשחק, בעיקר עבור מכבי תל אביב, הוא לפרוטוקול בלבד. בחמישה משחקים בשלב הבתים של הליגה האירופית, הצהובים השיגו נקודה אחת בלבד ואף לא כבשו ולו שער אחד, כשיחס השערים שלהם עומד על 8:0. ויאריאל, לעומת זאת, מוליכה את הבית עם 11 נקודות, שלוש יותר מסלביה פראג שבמקום השני.

עוד באותו נושא

קרלוס באקה ייעדר מהמשחק של ויאריאל נגד מכבי תל אביב בחמישי

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully