וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי באלופות: ליברפול רוצה לסגור עניין נגד ספרטק, נאפולי זקוקה לסיוע מסיטי

ניצחון על אלופת רוסיה יבטיח סופית את העלייה של המייטי רדס. האיטלקים צריכים לנצח את פיינורד ולקוות שהחבורה של גווארדיולה תחגוג גם מול שחטאר. וגם: מופע הפרידה של פטר בוס

מוחמד סלאח שחקן ליברפול. רויטרס
במונדיאל הוא יפגוש את נבחרת רוסיה. עכשיו הוא ישחק נגד האלופה. מוחמד סלאח/רויטרס

המחזור השישי והאחרון בשלב הבתים של ליגת האלופות יימשך מחר (רביעי) עם משחקים בבתים ה', ו', ז', ח'. בבית ה' ליברפול מקווה לסגור עניין, לנצח את ספרטק מוסקבה ולהעפיל לשלב הבא כשגם ספרטק עצמה וסביליה עדיין לוטשות עיניים לפסגה. בבית ו' נאפולי תעלה אם תנצח את פיינורד ובמקביל מנצ'סטר סיטי תחגוג גם נגד שחטאר. בבית ח' קרב הראש בראש בין פורטו ור.ב. לייפציג יגיע לסיומו ובית ח' כבר סגור כשטוטנהאם תסיים ראשונה וריאל מדריד תעפיל מהמקום השני.

ליברפול – ספרטק מוסקבה (שידור בספורט 5)

בית פתוח לחלוטין: בשורות אלופת רוסיה מפנטזים על תסריט בו הם ינצחו באנפילד וסבילה תפסיד למאריבור. במקרה כזה ספרטק תסיים בראשות הבית. ליברפול תעפיל אם תנצח את ספרטק אך תוכל לסיים ראשונה גם אם תסיים בתיקו. זאת בתנאי שסבילה תמעד מול מאריבור.

מאריבור – סביליה

האנדלוסים שסיימו במחזור שעבר ב-3:3 מטורף נגד ליברפול זקוקים לניצחון על היריבה הסלובנית כדי להבטיח עלייה לשלב הבא. סביליה תסיים ראשונה אם תשיג שלוש נקודות ובמקביל המייטי רדס ימעדו במשחק המקביל נגד ספרטק מוסקבה. סביליה תתייצב להתמודדות ללא מאמנה אדוארדו בריסו שעבר ניתוח לטיפול במחלת הסרטן בה חלה. עבור הסלובנים ומרואן קבהא זו תהייה הופעת פרידה מהמפעל השנה.

שחטאר דונייצק - מנצ'סטר סיטי (שידור בספורט 5 פלוס)

בבית הזה המצב הרבה יותר פשוט: האוקראינים יעפילו לשלב הבא אם לא יפסידו למנצ'סטר סיטי. אם החבורה של פפ בכל זאת תנצח שחטאר תקווה שנאפולי לא תנצח את פיינורד. גם תסריט כזה יעלה את שחטאר לשלב הבא. סיטי עדיין במאזן מושלם בשלב הבתים עם יחס שערים של 3:13.

פיינורד – נאפולי (שידור בספורט 2)

נאפולי זקוקה לניצחון חוץ נגד היריבה ההולנדית שכבר סיימה את דרכה במפעל ומקווה שסיטי תמשיך את המרוץ המטורף שלה בכל החזיתות ותנצח גם את שחטאר בדונייצק. חלוץ נאפולי לורנצו אינסינייה ייעדר בשל פציעה.

מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה. רויטרס
ישמור על מאזן מושלם? פפ גווארדיולה/רויטרס

ר.ב. לייפציג – בשיקטאש

הקבוצה הגרמנית חייבת להשיג תוצאה יותר טובה מזו של פורטו כדי להעפיל לראשונה בשמונה שנות קיומה. עבור הקבוצה הטורקית מדובר במשחק לפרוטוקול בלבד. היא תסיים במקום הראשון בכל מקרה.

פורטו – מונאקו

אחרי ה-1:1 המאכזב נגד בשיקטאש במחזור הקודם הפורטוגלים מקווים לנצח את אלופת צרפת ולהעפיל לשלב הבא. ניצחון יעלה את פורטו בכל מקרה בשל יחס שערים טוב יותר במפגשים הפנימיים עם ר.ב. לייפציג.

ריאל מדריד - בורוסיה דורטמונד

בבית הזה הכול כבר סגור לחלוטין. הבלאנקוס יסיימו במקום השני בשל נחיתות מול טוטנהאם הראשונה במפגשים בין שתי הקבוצות. דורטמונד של פטר בוס ששקועה בעיקר בצרותיה בליגה תנסה להפתיע ולסיים בטעם מתוק עונה אירופית קשה

טוטנהאם - אפואל ניקוסיה (ספורט 5 גולד)

הספרס שנמצאים בעיצומה של תקופה קשה בליגה (ארבעה משחקים ללא ניצחון) יקוו לשפר את מצב הרוח מול המועדון הקפריסאי שלבטח רק רוצה לצאת בשלום מהביקור בבירה האנגלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully