וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: עדי הגנה מטעמו של שיר צדק יעידו בדיון באופ"א בחמישי

5.12.2017 / 18:10

הדיון המכריע בפתח: מלבד השחקן ועורך דינו יופיעו גם עדי הגנה שיטענו כי נטל את החומר האסור בתום לב. המנכ"ל אסי רחמים יישאר בארץ. אלו, קואנקה ובראון יקבלו צ'אנס במשחק מול פלזן

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

לצד האתגרים המקצועיים שמחכים להפועל באר שבע בתקופה הקרובה, השבוע מצפה לה משימה מסוג אחר: הדיון בגין השימוש בחומרים אסורים של שיר צדק ייערך במשרדי אופ"א ביום חמישי הקרוב, והאלופה תרצה להוכיח את חפותו של הבלם. גורמים במועדון סיפרו לוואלה! ספורט שבדיון עצמו לא רק צדק ועורך דינו יטענו להגנתו, אלא גם עדי הגנה שגוייסו במיוחד עבור הדיון יעלו לדוכן.

אותם עדי הגנה צפויים לספק סוג של הוכחה לכך שצדק השתמש בחומר האסור בתום לב. את הבלם ייצג עורך דין שוויצרי שכבר נפגש עם צדק ועם מנכ"ל באר שבע אסי רחמים על מנת לבנות את קו ההגנה. רחמים לא ינכח בדיון משום שהוא נופל על משחק הליגה האירופית נגד ויקטוריה פלזן. למרות שמדובר במשחק לפרוטוקול בלבד, רחמים חייב להישאר כדי לטפל בפרוצדורות הטכניות של הקבוצה. מי שצפוי ללוות את צדק הוא סמנכ"ל המועדון עידו בר נתן.

במשחק נגד פלזן רוצה ברק בכר להעניק דקות מרובות לשחקנים שמיעטו לשחק. לצערו, מתן אוחיון וגיא מלמד שנחשבו לכאלה לא יוכלו לשחק בשל העובדה שלא נרשמו למשחקים באירופה. גם אורן ביטון לא יוכל לשחק. לעומתם, תומאש פקהארט, איסק קואנקה, וובה בראון ודור אלו עשויים לשחק הרבה.

עוד בנושא

לא סתם הוא נראה כמו גרנט החדש: ניהול המשבר של ברק בכר
גמר גביע הטוטו בין מכבי תל אביב להפועל באר שבע ייערך בנתניה
ברדה יעבור בדיקה מכריעה בינואר, סוכניו של קואנקה ידרשו הבהרות

שיר צדק בועט פנדל, הפועל באר שבע, ליגה אירופית,. קובי אליהו
כבר החליט מה יהיה קו ההגנה. צדק/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully