וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי בגביע הטוטו לאומית: הפועל עפולה חולמת על תואר ראשון בתולדותיה

המדורגת 11 בליגה השנייה רוצה לעשות היסטוריה ותפגוש בגמר ברמת השרון (19:00, ספורט 5 פלוס) את הפועל רמת גן, שזכתה במפעל ב-2011/12 והפסידה בגמר אשתקד. המנצחת תקבל גם 200 אלף שקלים

קובי אליהו

בווידאו: מוטי איוניר בראיון ל"טוכמן וחמי"

הפועל עפולה והפועל רמת גן תתמודדנה מחר (רביעי, 19:00, ספורט 5 לייב) בגמר גביע הטוטו של הליגה הלאומית, שייערך הפעם באצטדיון גרונדמן ברמת השרון. עפולה חולמת על תואר ראשון בתולדות המועדון ובעיר מדברים על תכונה דומה לזו שקדמה להופעה ההיסטורית בחצי גמר גביע המדינה ב-2015. האורדונים מקווים לשכוח לרגע את צרות הליגה ולעשות תיקון במפעל, אחרי ההפסד הדרמטי 2:1 בהארכה למכבי שעריים בגמר של העונה שעברה. הזוכה גם תתוגמל במענק כספי של 200 אלף שקלים.

תמיר עדי שחקן הפועל רמת גן. מגד גוזני
אחד השרידים של הפועל רמת גן מההפסד בגמר אשתקד. תמיר עדי/מגד גוזני

מבחינת עפולה, כאמור, זו הזדמנות לעשות היסטוריה ובקבוצה מקווים לשחזר את הניצחון 0:1 על הפועל רמת גן מלפני שבוע וחצי, שהיה גם הראשון של אופיר חיים מאז מונה למאמן הקבוצה. המומנטום שלו נמשך עם 1:2 במושבה על הפועל פתח תקוה הודות לצמד של יובל שוואט, עליו שוב תוטל האחריות להוביל את הקבוצה.

הפועל רמת גן זכתה בגביע הטוטו של הלאומית פעם אחת, בעונת 2011/12, ולפני כן עשתה את זה גם שלוש פעמים בליגה הארצית. בניגוד לליגה, שם היא מתקשה מאוד עם ניצחון בודד ב-10 המחזורים האחרונים, בגביע הטוטו היא ללא הפסד (ארבעה ניצחונות ועוד תיקו מאופס מול הפועל תל אביב) ועם שער חובה אחד בסך הכול. פטריסיו סייג יצטרך למצוא פתרון לבצורת ההתקפית וגם לעובדה שקבוצתו הפסידה בכל שלושת המשחקים האחרונים שלה מול עפולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully