וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון דרוקר: "אנחנו לומדים אחד את השני אבל הליגה לא מחכה"

5.12.2017 / 8:59

מאמן הפועל אילת נשמע מאוכזב אחרי שהפסיד בבכורה שלו למכבי חיפה. עופר רחימי: "השחקנים גילו רוח לחימה, אני מצדיע להם". בני הרצליה הובסה בבית מול גלבוע גליל, גורקה: "אני לא מבין את זה"

one

הפועל גלבוע/גליל הביסה אמש (ראשון) את בני הרצליה 74:99 והמשיכה בפתיחת העונה המפתיעה שלה. גלבוע שיחקה עם שלושה זרים אחרי עזיבתו של טיילר סטון וללא יחזקאל סקוורר הפצוע ולמרות זאת שייטה לניצחון ב"מבצר". לאחר המשחק הודיעו האדומים על החתמתו של טריסטן ספורלוק (25, 2.03 מ'), שיתפוס את מקומו של טיילר סטון אשר עזב לליגה היפנית. הפורוורד האמריקאי בן ה-25, שמתנשא לגובה 2.03 מ', יתפוס את מקומו של טיילר סטון אשר עזב את הקבוצה לפני פגרת הנבחרות לליגה היפנית.

שחקן בני הרצליה שון דאוסון. ברני ארדוב
הוא כיכב אבל הקבוצה שלו הובסה. שון דאוסון/ברני ארדוב

ספורלוק האמריקאי החל את קריירת המכללות שלו באוניברסיטת וירג'יניה בה שיתף פעולה עם סילבן לנדסברג, אבל לאחר עונה אחת עזב. את שלוש שנותיו האחרונות הוא בילה בסנטרל פלורידה, בין היתר לצד מרכוס וג'ף ג'ורדן, הבנים של מייקל. בשנתו האחרונה ב-2013/14 הוא רשם ממוצעים של 11.0 נקודות, 5.5 ריבאונדים, 1.2 אסיסטים, 1.2 חטיפות ו-1.1 חסימות, כשהוא קולע שלשה וחצי למשחק ב-33%.

אריאל בית הלחמי אמר אחרי הניצחון: "שיחקנו רק את המשחק הראשון עם הסגל המלא, אבל זה היופי בכדורסל ואני מאוד שמח על הניצחון ובעיקר על הדרך בה שיחקנו. אני לא יכול לפרט על תוכנית המשחק של הקבוצה שלי, אבל אני חושב ששיחקנו טוב בהתקפה וגם שמרנו טוב. הוצאנו את העוקץ שלהם וזו הייתה עבודה של כל הקבוצה. אני שמח בשביל בן אלטיט על ההתקדמות שהוא עושה וגם בשביל טל קרפלס. חלק מהעניין של לשחק אגרסיבי זה גם ללכת חזק לריבאונד ההתקפה".

מיקי גורקה ניסה להסביר את התבוסה: "אני לא מבין את זה כי האימונים שלנו היו יותר מטובים, לפחות ברמת המחויבות. הייתה מגמת שיפור ופתאום הלכנו אחורה חודש, זה לא ברור לי. לפעמים יש אימונים לא טובים ואתה אומר 'אוקיי, אני רואה את זה'. אני מודה שלא ראיתי את זה בא היום. אני לא מבין איך התחלנו כל כך גרוע וחטפנו 31 נקודות ברבע הראשון. זה פשוט לא טוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקן הפועל אילת אפיק ניסים. לילך וייס, מערכת וואלה! NEWS
לא עשה ניסים הפעם. אפיק ניסים/מערכת וואלה! NEWS, לילך וייס

במשחק נוסף שנערך גברה מכבי חיפה על הפועל אילת בחוץ 81:86. עופר רחימי, שקבוצתו התאוששה אחרי פתיחת עונה רעה מאוד, אמר: "אחרי פתיחת עונה מאוד לא טובה שלנו, אנחנו חייבים לחבר ניצחונות כדי שהפלייאוף לא יתרחק לנו ועל מנת לברוח מהתחתית. השחקנים גילו רוח לחימה בשני המשחקים האחרונים ואני מצדיע להם וגאה בהם. עמית שמחון נתן הצגת תכלית, כל הכבוד לאילת. נכנסנו למומנטום לא טוב, הם עלו הרבה יותר אגרסיביים במחצית השנייה ועשינו החלטות לא טובות בהתקפה שהכניסו את הקהל למשחק. נמשיך לעבוד קשה ולחבר את הקבוצה. הניסיון של גוני יזרעאלי והתוספת של רג'י באקנר נותנים לנו המון".

שרון דרוקר, שערך בכורה כמאמן אילת, נשמע מאוכזב מאוד בסיום. "היה קשה, יש לנו הרבה עבודה. יש הרבה דברים לעשות, גם בצד האישי עם הרבה שחקנים שלא בכושר משחק וגם בצד הקבוצתי מבחינה הגנתית והתקפית. אני לוקח דבר אחד טוב. חזרנו במחצית השנייה והיינו רחוקים פוזשן אחד מלנצח, אחרי מחצית ראשונה רעה.

יש בנו משהו, עכשיו אנחנו צריכים למצוא את זה ולהציג את זה ליותר דקות. אנחנו עוד לומדים אחד את השני, אבל הליגה לא מחכה. אנחנו רוצים להתגבש עכשיו, זה ייקח יותר מיום או יומיים. אנחנו צריכים להפוך פה את כל מה שקורה ולמצוא את הפתרונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully