וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כץ יציע לקלינגר הארכת חוזה. השחקנים חגגו: "הלב ניצח את הכסף"

5.12.2017 / 7:39

אחרי הניצחון בדרבי, האוהדים הצטרפו לחגיגות השחקנים בפאב בכרמל לתוך הלילה, השחקנים הודו: "המטרה - אירופה". המאמן מחכה לנבחרת, הבעלים רוצה סיכום מוקדם. מחמאות לקדוש ואראל. בן בסט מתמוגג: "קורה פה משהו אחר"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

שמחה גדולה בהפועל חיפה אחרי ה-0:1 בדרבי אמש. השחקנים חגגו בחדר ההלבשה ובקבוצה של ניר קלינגר מתחילים לדבר על אפשרות שהקבוצה תשחק באירופה בעונה הבאה. קלינגר רוצה להביא שלושה שחקנים בינואר ומתכוון לשחרר שחקנים מהסגל הרחב שלו. מלבד זה, יואב כץ מתכוון לסכם, בניגוד למדיניות הקבועה שלו, עם קלינגר לעונה נוספת כבר בתקופה הקרובה למרות שהמאמן ממתין לנבחרת. המטרה היא להשאיר את כל הצוות, שכולל את עוזר המאמן מאיר בן מרגי. כץ מתכוון לאשר לו גם את מדיניות הרכש שהתווה בשיחה איתו. אתמול שוחח הבעלים עם השחקנים בסקייפ. בקרוב מאוד הם יגיעו ל-40 נקודות ליגה ואז גם יבקשו לפתוח את החוזים שלהם משום שמעבר למספר הנקודות הזה הם לא יקבלו מענק.

"אפשר להגיע לאירופה, אבל צעד צעד. עוד תשע או עשר נקודות יבטיחו כמעט בוודאות פלייאוף עליון, ואנחנו לא רחוקים משם. יש עוד סיבוב שלם", אמרו השחקנים, שמיד לאחר המשחק יצאו יחד לפאב באזור הכרמל, שם חגגו את הניצחון בשירה וריקודים לתוך הלילה. בין היתר שרו השחקנים את השיר "מסיבה בחיפה", אותו נהגו לשיר שחקני מכבי אחרי חלק מהניצחונות בעונה שעברה, ו"חיפה אדומה".

עוד בנושא

הפועל חיפה ניצחה 0:1 בדרבי, גנסארי כבש (12)
גיא לוזון לא מתכוון להתפטר, ייפגש עם יעקב שחר
קלינגר חגג בסיום: "אין סיבה שלא נמשיך כך"
תמאש 8, קדוש 7, דמארי 4, ורמוט 3: ציוני הדרבי

ניר קלינגר, הפועל חיפה. ברני ארדוב
יאריך חוזה בהפועל חיפה? ניר קלינגר/ברני ארדוב

אחד השחקנים סיפר הלילה: "זה היה ניצחון שמשקף את ניצחון הלב והנשמה על הכסף בגדול. מעכשיו האוהדים שלנו יוכלו להסתובב עם הראש מורם בעיר". לקראת השעה אחת לפנות בוקר הגיעו גם עשרות אוהדים לפאב וחגגו עם השחקנים.

בקבוצה החמיאו לשוער רן קדוש ששמר על רשת נקיה וגם לבלם גל אראל ("לא חששו מגודל המעמד"), שחזר לתפקד כבלם אחרי הקדנציה הקודמת אצל קלינגר בהפועל חיפה. "גל שחקן שלא שיחק הרבה זמן ועוד בתפקיד זר לו. לאנשים היו חששות אבל לא לניר שסמך עליו. הוא עשה עבודה כמעט מושלמת", אמרו בקבוצה. עדן בן בסט שחגג עוד לפני שריקת הסיום על הספסל אמר: "צריך לומר מילה טובה לקהל, אלה כמויות שלא ראיתי שנים בהפועל חיפה. עשינו הכל כדי לשמור על ה-1:0 קטן-גדול הזה. הכישרון של מכבי חיפה או הכושר של הפועל חיפה, הייתה שאלה מי ייקח את הדרבי הזה. זה היה משחק הקרבה של כולם", אמר עדן בן בסט. "מכבי חיפה קבוצה מסוכנת, כן רצינו לשחק על מתפרצות. הרגשתי את השריר במהלך המחצית השניה אבל 'סחבתי'".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
הספסל של הפועל חיפה בטירוף. ברני ארדוב
אליפות היא לא מילה גסה? הצוות המקצועי של הפועל חיפה בטירוף/ברני ארדוב

על הסגל הקיים אמר החלוץ: "מבחינת חומר אנושי יש כאן חבורה של גברים, תמיד יש ממורמרים שלא משחקים אבל לא בקבוצה הזאת. חגגתי בחוץ כמו אחרון האוהדים, קורה משהו אחר השנה. יש כאן חומר שחקנים טוב. ברסקי, ממן ותורג'מן עושים שדרוג השנה. יחד עם זרים טובים שהבאנו זה הולך. תמאש מוציא את הקול שלו 90 דקות על השחקנים ומכוון. הם גרמו לקפיצה המשמעותית מבחינת הסגל".

על האוהדים של הקבוצה אמר: "באימון לפני המשחק האוהדים הגיעו והטריפו את הקבוצה. הם הכניסו את הזרים לאווירה. הם נותנים את הכל. מה שהזרים נותנים לישראלים לא היה הרבה שנים בחיפה. האוהדים מקבלים את הרעב והביטחון שהשחקנים נותנים להם והם נותנים לנו. אנחנו גורמים להם לחזור".

קלינגר נשאל האם הקבוצה שלו מסוגלת להביא אליפות: "אנחנו רואים את המשחקים. הפועל באר שבע קבוצה בסדר גודל אחר, אבל לא צריך לצאת בהצהרות. פעקים אפשר לצמצם ברמה טקטית ובלחימה. ראינו את זה גם מול מכבי תל אביב ובית"ר. יש לי חברים בבאר שבע, שהם יתעסקו בעניינים שלהם ואנחנו בשלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully