וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב שחר העביר ההחלטה על מאמן מכבי חיפה למו אלאך: "הקלפים בידיים שלו"

5.12.2017 / 7:07

תחושות קשות אצל הירוקים בעקבות ההפסד בדרבי. המנהל הטכני ישוחח עם לוזון. המאמן, שזכה הלילה לשיחת עידוד מקלינגר, ניסה לנחם את השחקנים בחדר ההלבשה. חלק מהאוהדים הרימו ידיים: "לא משנה מי יאמן, העונה אבודה"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

"הקלפים בידיים של מו"

1. לילה קשה עבר על שחקני מכבי חיפה אחרי ההפסד בדרבי. בעוד אוהדי הפועל חיפה גדשו את הפאבים והמסעדות בעיר וחגגו את הניצחון אל תוך הלילה, שחקנים במכבי דיברו בעיקר על הטעות של מנשה משיח ולצד זה הודו כי הקבוצה נמצאת במשבר מקצועי. האחראי לכך הוא כמובן המאמן גיא לוזון. רק לפני הפגרה אמר מו אלאך כי הוא רוצה שלוזון והצוות שלו יישארו בקבוצה. לוזון הסביר אתמול למקורביו כי הוא לא מתכוון להתפטר, ומאמין שינצח את שני המשחקים הקרובים ויוציא את הקבוצה לדרך חדשה. יחד עם זאת, בניגוד לעבר, אז יעקב שחר היה מקבל את ההחלטה לבדו, במכבי חיפה סיפרו כי הפעם העביר הבעלים את ההחלטה למנהל הטכני מו אלאך, שאמור למסור את חוות דעתו בהמשך השבוע. בשיחה פנימית שהתקיימה בין אלאך ללוזון לאחרונה, הביע ההולנדי תמיכה במאמן ואמר לו כי יישאר בקבוצה, אך לא ברור כיצד תשפיע תוצאת הדרבי על ההחלטה. "הקלפים בידיים של מו. לכן הבאנו לכאן מנהל טכני", אמרו בחיפה. אלאך ישוחח עוד היום עם לוזון. המאמן יגיע בשעות הבוקר המוקדמות לכפר גלים כדי להכין את אימון השחרור שיעביר עוזרו אסף נימני.

עוד בנושא

הפועל חיפה ניצחה 0:1 בדרבי, גנסארי כבש (12)
גיא לוזון לא מתכוון להתפטר, ייפגש עם יעקב שחר
קלינגר חגג בסיום: "אין סיבה שלא נמשיך כך"
תמאש 8, קדוש 7, דמארי 4, ורמוט 3: ציוני הדרבי

ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה (מימין) עם גיא לוזון מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
לא ברור כמה במכבי חיפה יתמכו בו. גיא לוזון עם ניר קלינגר/ברני ארדוב

קלינגר מנחם, לוזון שוחח עם השחקנים

2. לוזון עצמו נראה שבור בסיום. הוא נכנס לחדר ההלבשה של השחקים, ראה אותם יושבים על הכסאות שלהם כשאת הפנים של חלקם הסתירה מגבת. "תרימו את הראש, אנחנו חייבים להמשיך, אין ברירה אחרת", אמר ויצא מהחדר. הדברים האלה אותתו לשחקנים מה הן התחושות של לוזון. השבוע תודיע חיפה על מינוי עוזר מאמן חדש, רוב מאס. במועדון טוענים כי אין כל כוונה למנות אותו למאמן בעתיד ללא קשר לעתידו של לוזון.

לא ברור כמה במכבי חיפה יתמכו במאמן, אבל מי שתמך בו לאחר המשחק היה מאמן היריבה ניר קלינגר. השניים נפגשו באזור חדר ההלבשה, וקלינגר ניסה להרגיע אותו. "תהיה חזק", אמר לו מאמן הפועל חיפה. "אל תשים לב למה שקורה מסביב". לוזון הגיב בתנועת ביטול והמתין לאוטובוס השחקנים שהחזיר את השחקנים למתחם האימונים.

"היה רגע במשחק שבו אתה שואל את עצמך אם הקבוצה שלנו מסוגלת לכבוש", אמר אחד השחקנים הלילה עם הגעתו למתחם. "החזקנו בכדור לא מעט, הגענו למצבים, אבל חסר לקבוצה הזאת מחץ. אנחנו לא מרתיעים מספיק. קשה לי לשים כרגע את האצבע על הסיבות, אבל התחושות קשות מאוד. גם בגלל השופט. לפחות לחלקנו יהיה קשה להירדם הלילה". מי שבטח לא מרוצה מהמצב הקיים הוא מוחמד עוואד, שרשם 39 דקות מתחילת העונה ושמע בעיקר הבטחות לגבי עתידו במועדון. בניגוד אליו, חלק מהשחקנים טוענים ששחקנים כמו קאיו, ששוב אכזב את לוזון למרות האמון שנתן בו, צריכים לשבת ביציע.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אוטובוס מכבי חיפה. איציק יצחקי, מערכת וואלה!
הרגשה רעה. שחקני מכבי חיפה באוטובוס אחרי המשחק/מערכת וואלה!, איציק יצחקי

אלאך מתחיל לבנות את השלד

3. לפני מספר שבועות דיווחנו כאן על כוונת המועדון להגיש הצעה רשמית על ליאור רפאלוב. בבלגיה דווח אתמול שמכבי חיפה תפנה אליו ותתחרה עם מכבי תל אביב על האפשרות לרכוש אותו. במכבי חיפה יצרפו בקרוב מגן שמאלי זר, אותו יביא אלאך, שחושב שעומרי בן הרוש לא מספיק טוב כדי לשדרג את החלק ההגנתי שהוא מנסה לבנות בקבוצה. שחקנים כמו מרואן קבהא וגדי קינדה נמצאים על הפרק, כשהמטרה היא להביא ישראלי אחד או שניים, בניהם קשר, בחלון הקרוב.

במקביל, ישנם נסיונות של גורמים מסוימים לדחוף לעסקה במסגרתה יחזור קלאוס לפאוק סלוניקי. חיפה כרגע מתעקשת להשאירו, אך ייתכן שההחלטה תשתנה בהמשך. בניגוד למחמאות שקיבל בתחילת העונה, לא כולם במועדון מרוצים מהתרומה של ארנסט מאבוקה לחלק ההגנתי, אך הוא יישאר עד תום העונה.

אוהדי מכבי חיפה. ברני ארדוב
הפכו להיות העונה יותר מעורבים במה שנעשה בתוך המועדון. אוהדי מכבי חיפה/ברני ארדוב

האוהדים מרימים ידיים? "העונה הזאת אבודה"

4. מילה טובה מגיעה לאוהדי מכבי חיפה. מעל 15 אלף ירוקים הגיעו אתמול לאיצטדיון בחיפה ויצאו מאוכזבים. אוהדי מכבי חיפה הפכו להיות העונה יותר מעורבים במה שנעשה בתוך המועדון. שם מדווחים על קשר חזק שנרקם עם ההנהלה ועל פגישות שנערכות על בסיס כמעט קבוע. חלק מהם קראו אתמול ללוזון להתפטר, אחרים הגיבו באדישות. "זה לא ממש משנה מה יקרה, העונה הזאת אבודה. גם אם דברים ישתנו, לא נוכל לאיים על התואר. מקום שלישי מאוד יספק אותנו", הסביר אחד מהם שהמתין ליציאת אוטובוס השחקנים מהמנהרה.

מחזור אחד לסיום השליש הראשון, הפער שעמד ערב המחזור על תשע מהפועל חיפה, עומד כעת על תשע נקודות מהמקום השלישי. "הליגה חלשה ובגלל זה יש כל הזמן הזדמנות לתקן", סיכם אחד השחקנים הלילה ומיהר לסייג. "מצד שני, גם המקום השלישי נראה כרגע רחוק ולא ריאלי".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully