וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הפועל ראשון לציון השיגה 32:33 דרמטי על בני הרצליה

שער ניצחון של דניאל שקלים 14 שניות לסיום העניק למוליכה ניצחון ליגה נוסף. האלופה מכבי ראשון לציון סיימה ב-28:28 מאכזב נגד נס ציונה. ניצחונות למ.כ. חולון ולהפועל אשדוד

יובל גררה, הפועל ראשון לציון, בני הרצליה, כדוריד,. צילום: אבי אלאלוף, הפועל ראשון לציון,
יובל גררה מחפש את הדרך לשער של הרצליה/צילום: אבי אלאלוף, הפועל ראשון לציון

המחזור ה-10 בליגת העל בכדוריד נערך הערב (שני) כשבמוקד ניצחון דרמטי של הפועל ראשון לציון המובילה 32:33 על בני הרצליה משער של דניאל שקלים 14 שניות לסיום. האלופה מכבי ראשון לציון סיימה ב-28:28 את משחקה נגד א.כ. נס ציונה.

הפועל אלטשולר שחם ראשל"צ – בני הרצליה 32:33

מפגש הצמרת בין המוליכה לשלישית ערב המחזור סיפק דרמה גדולה. הרצליה כבר עלתה במחצית השנייה ליתרון של 24:28, אבל הפועל חזרה לכדי שיוויון 29:29 בדקות נהדרות של נובאק בוסקוביץ' (כבש 13 שערים). במצב של 32:32, דניאל שקלים הכריע את המשחק והפועל שומרת על המקום הראשון עם ניצחון שמיני ברציפות.

לצד בוסקוביץ', גיא כהן ויוסיפ שאנדריק הוסיפו 4 שערים כ"א. דניאל שקלים ונדב ניזרי 3 כ"א. בהרצליה - תומר טואג, ולדיצה סטויאנוביץ', טל הרשקוביץ ויוסי אפו כבשו 6 שערים כ"א לזכות הקבוצה שירדה למקום החמישי. אובראד ראדולוביץ' הוסיף 5.

א.כ נס ציונה - מכבי ראשל"צ 28:28

נס ציונה הגיעה למשחק עם 7 הפסדים רצופים, אבל הציגו יכולת טובה מהפתיחה ואף הוליכה במחצית השנייה ביתרון של 18:24 (45'). האלופה, שציינה את חזרתו של בר מסורי אחרי פציעה ארוכה, כבר עמדה לזכות בניצחון, אבל ברק פריד הוותיק והטוב השווה וקטע את הרצף השלילי.

תוצאות נוספות:

מ.כ חולון – מכבי קרית מוצקין 18:31
הפועל קרית אונו – א.ס רמה"ש 29:23
הפועל ר"ג - הפועל אשדוד 28:24

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully