וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובאק דג'וקוביץ' התחיל לעבוד עם ראדק סטפאנק: "הרבה דברים מרגשים לפנינו"

זוכה 12 תארי הגרנד סלאם מינה את הצ'כי, שפרש לאחרונה בגיל 39, למאמן שיעבוד איתו ביום יום בעוד אגאסי ייסע רק לטורנירים הגדולים. "מרגיש הרבה יותר טוב ומחכה לחזור", אמר הסרבי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התחילו בעבודה המשותפת. דג'וקוביץ' וסטפאנק/מערכת וואלה!, צילום מסך

כחמישה חודשים אחרי ששיחק טניס בפעם האחרונה, כשנאלץ לפרוש במהלך רבע גמר ווימבלדון מול תומאש ברדיך, נובאק דג'וקוביץ' כבר עובד במרץ לקראת החזרה שלו ב-2018. הסרבי בן ה-30, שזכה ב-12 תארי גרנד סלאם וסבל מפציעה במרפק השנה, הודיע בימים האחרונים על צירופו של ראדק סטפאנק לצוות שלו כמאמן. הצ'כי בן ה-39 פרש בתום 2017 ממשחק פעיל בתום קריירה מרשימה וארוכה מאוד במהלכה דורג בשיאו במקום השמיני בעולם ביחידים ובמקום הרביעי בעולם בזוגות, שם גם זכה בשני תארי גרנד סלאם. סטפאנק נחשב מאז ומתמיד לאחד משחקני הרשת הטובים בעולם, אם לא הטוב שבהם.

דג'וקוביץ' הודיע באינסטגרם שלו: "ראדק הוא אחד החברים הקרובים שלי בסבב ותמיד התרשמתי מרמת המחויבות שלו, מהתשוקה והאהבה שלו לספורט. העובדה שהוא פרש לאחרונה בגיל 39 מדברת הרבה על האהבה שלו למשחק. יש לו הרבה ניסיון וידע והוא שיחק ברמות הגבוהות במשך הרבה שנים. אני נרגש לאחד איתו כוחות ולא יכול לחכות עד שאחזור להתחרות שוב עם צוות חדש". במקביל, דג'וקוביץ' ימשיך לעבוד גם עם טניסאי העבר האגדי אנדרה אגאסי, שלא יכול ללוות את הסרבי בכל הנסיעות בשל עיסוקיו השונים.

דג'וקוביץ' המשיך ואמר: "לפי הצעתו של אנדרה פניתי לראדק ולכן אני משוכנע ששניהם יעבדו מצוין ביחד. העונה החדשה עומדת להתחיל ויש דרך ארוכה לעבור מהנקודה בה הפסקתי. אנחנו מודעים לכך שאנחנו צריכים לקחת את זה צעד אחר צעד, לא למהר לשום מקום. אני מרגיש הרבה יותר טוב עכשיו ואני לא יכול לחכות לחזור להתחרות שוב".

סטפאנק עצמו אמר לאתר הרשמי של דג'וקוביץ': "אני גאה להיות החבר החדש בקבוצה של נובאק. זה אתגר חדש ומרגש בשבילי ואני מחכה להתחיל בעבודה ומאמין שכקבוצה אנחנו יכולים לעזור לנולה לעמוד במטרות שלו. כחברים מחוץ למגרש במשך זמן רב, אני מאמין שהחברות שלנו תתורגם היטב גם על המגרש ונחלוק כמה זיכרונות נהדרים ביחד".

בראיונות דיבר סטפאנק על חלוקת העבודה הצפויה בינו לבין אנדרה אגאסי ואמר: "אנדרה ייסע רק לטורנירים הגדולים, אני אעבוד עם נובאק על בסיס יומיומי. כולנו דיברנו אחד עם השני וההרגשה היא שאנחנו באותו קו מחשבה. הדבר החשוב ביותר הוא להבין אחד את השני ושנדע מה כל אחד רוצה". השלושה עבדו ביחד בסוף השבוע האחרון במרכז הטניס פיאטי באיטליה.

בחשבון האינסטגרם שלו העלה דג'וקוביץ' תמונה משותפת עם סטפאנק וכתב: "יום נהדר במגרש עם ראדק סטפאנק ואנחנו מחכים כבר לאימון הבא. יש לפנינו הרבה דברים מרגשים. תודה רבה לך על כך שהצטרפת לקבוצה". עוד כתב הסרבי באינסטגרם שלו: "לא לפני זמן רב ראדק ואני היינו משני צידי הרשת ועכשיו אנחנו חוברים זה לזה כדי לרדוף אחרי מטרות חדשות ביחד וכדי לחלוק את האהבה שלנו למשחק. יש לפנינו זמנים מרגשים, אני מבקש מכולם לקבל את ראדק למשפחה שלנו". בחשבון הפייסבוק שלו כתב דג'וקוביץ': "אני ממשיך להתאמן כאן בבית. תנועות חדשות, ציוד שונה. אני רוצה לשפר את המשחק שלי ולמנוע פציעות עתידיות. אני מרגיש שהביטחון שלי גובר מיום ליום".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully