וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טירוף: הכירו את מפתחת הגוף שמסוגלת להרים מכונת כביסה

7.12.2017 / 9:16

נטליה קוזנצובה, רוסיה בת 26, נכנסה לתחום כשהיתה בת 14 ושקלה 40 ק"ג. מאז עברו הרבה מים בנהר והפכו אותה לכוכבת רשת, ולכוכבת בענף. כשתראו את התמונות שלה, תבינו מדוע

nataliya.amazonka

מרגישים שאתם קצת חלשים? קשה לכם לסחוב את המצרכים מהסופרמרקט לדירה? גם אתם מתייסרים ממעברי דירה? מלהחליף מיכל במתקן המים המינרלים שלכם? כל הדברים האלה מעולם, אבל מעולם לא קרו לנטליה קוזנצובה, מפתחת גוף שהפכה לאחרונה גם לכוכבת רשת.

נטליה בת ה-26 מצ'יטה, רוסיה, מסוגלת להרים משקולות של 170 ק"ג - משהו כמו מכונת כביסה ממוצעת. היא נחשבת לאחת הנשים החזקות בעולם, ולאחר שתראו את התמונות הללו, אולי תבינו בדיוק עד כמה היא חזקה.

עוד בנושא:

מטריד: שרירנית עם אפס אחוזי שומן מעוררת סערה ברשת
שלישיית אחיות זכו בתחרות פיתוח גוף כי לא הצליחו להבדיל ביניהן

בשנה שעברה הודיעה קוזנצובה על פרישה מענף הרמת המשקולות ופיתוח הגוף, אך כעת הודתה שהיא לא באמת יכולה להתרחק מהתחום שהפך אותה לכוכבת עם למעלה מ-200 אלף עוקבים באינסטגרם. בחודש הבא היא תשוב למוסקבה כדי להתחרות באליפות נוספת, בה, אם היינו חייבים להמר, היא בוודאי תצליח להשיג תוצאות לא רעות בכלל.

"אנשים בהחלט מזהים אותי", סיפרה. "אפשר לזהות גוף של ספורטאי גם מבעד לבגדים. הרבה אנשים מזהים אותי ומבקשים שאצטלם איתם. אנשים אפילו יודעים את שמי". היא החלה בתחום פיתוח הגוף כשהיתה רק בת 14, ושקלה פחות מ-40 ק"ג. היו ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully