וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: מי השחית את הפסל של ליאונל מסי בבואנוס איירס?

בפעם השנייה מאז שהוצב בבואנוס איירס בקיץ 2016, הפסל של הפרעוש הושחת, המשטרה בארגנטינה עדיין לא יודעת על ידי מי. וגם: אוהד סנדרלנד החליט לקחת את המחאה לכיוון חדש ודי מגעיל, פיצוץ האצטדיון שלא צלח, וזלאטן ממשיך להיות זלאטן

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מי החריב את הפסל של ליאונל מסי?

זה קרא דווקא במולדתו של הפרעוש. פסל שלו הוצב בבואנוס איירס בקיץ 2016, לצד פסלים של ענקים אחרים כגון דייגו מראדונה ומאנו ג'ינובילי. אלא שבינואר 2017 השחיתו אותו לראשונה והיום זה קרה פעם נוספת, כאשר שברו לו את הרגליים. המשטרה עדיין מחפשת אחר האשמים.

אוהד סנדרלנד עשה את צרכיו ביציע

משחקו הראשון של כריס קולמן כמאמנה של סנדרלנד מליגת המשנה באנגליה לא היה מוצלח. החתולים השחורים הפסידו 3:1 לרדינג, אבל דווקא מחאה די שקטה אך מאוד מגעילה ביציעים היא שתפסה את הכותרות לאחר המשחק. אחד מאוהדי הקבוצה, שישב ביציע הדרומי, החליט לעשות את צרכיו (מספר 2...) ביציע. הוא הוריד את מכנסיו, ליד כל האוהדים המופתעים, ישב על כסאו ואף גרם לילד שהיה באיזור להקיא. גועל נפש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

רוצה לשחק? תתחתן עם גבר!

קבלו סיפור הזוי מפורטוגל: בשנת 1993, ז'סוס כריסטיאן, שחקן כדורגל ברזילאי, ניסה להפוך לשחקן מקצועי בפורטוגל. על מנת לקבל אזרחות מקומית, הוא התבקש על ידי מועדונו להתחתן עם אישה מקומית. כשהיא לא הגיעה לחתונה, היא הוחלפה בגבר מסתורי, ככל הנראה אחד מאנשי המועדון, שהחליף את הכלה. לצערו של כריסטיאן, הדבר לא עזר, ולמרות החתונה והאזרחות, הוא שוחרר ועזב את פורטוגל כעבור מספר חודשים וחזר לברזיל, בה הפך לאמן כדורגל רחוב.

ז'סוס כריסטיאן. טוויטר, צילום מסך
כיום הוא צוחק על זה. ז'סוס כריסטיאן/צילום מסך, טוויטר

עצלנות או אופנה חדשה?

זה לא כזה פשוט לפוצץ אצטדיון ישן. תשאלו את החבר'ה מדטרויט

שחקני סאות'המפטון משתעשעים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully