וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאד מחרז במסר לאריות היבשת: "הסיפור שלי עוד לא נגמר"

קשר לסטר סיטי, שאמור היה לעזוב הקיץ את השועלים ולעבור למועדון גדול יותר, לא התאכזב יותר מדי מהמעבר שלא יצא לפועל ומבקש מהגדולות לספור אותו: "עם יכולת גבוהה אגיע לשם"

רויטרס

שחקנה של לסטר סיטי, ריאד מחרז, שפך את שעל ליבו בראיון שקיים ל"דיילי מייל" הבריטי. קשר נבחרת אלג'יריה, שאמור היה לעזוב הקיץ את השועלים לאחר שביקש לעבור למועדון אחר ואף קיבל אישור, נקלע לסיטואציה מוזרה במסגרתה אף מועדון לא שילם את הסכום שלסטר דרשה עבורו, ומחרז נאלץ להישאר בקינג פאוור לפחות עד חודש ינואר.

"רומא הייתה בעניין, גם ארסנל, פריס סן ז'רמן וברצלונה, אבל אף אחת מהן לא הגישה את ההצעה שדרשו במועדון" סיפר מחרז, שהוסיף: "אני מבין את העסק ואיך הוא עובד. דרשו עבורי סכום מסוים והוא לא הגיע. כשחקן העבודה שלי היא לשחק, וכל עוד נשארתי בלסטר, לא ראיתי סיבה לחשוב על מעבר לקבוצה אחרת. המשכתי ואמשיך לעבוד קשה למען המועדון שאני אוהב".

עוד בנושא:

פפ גווארדיולה: "הייתי רוצה שפול פוגבה ישחק מולנו בשבוע הבא"
ז'וזה מוריניו: "דויד דה חאה נתן את ההופעה הכי טובה ששוער יכול לתת"

שחקן לסטר סיטי ריאד מחרז. רויטרס
"אשמח להישאר בלסטר אם נוכל להתחרות על תארים". ריאד מחרז/רויטרס

לקשר יש סוכן חדש איתו הוא חתם לאחרונה, ומחרז מקווה שהוא יצליח לעשות את מה שקודמיו לא הצליחו. בשמונת משחקי הפרמיירליג האחרונים מחרז כבש שלושה שערים ובישל ארבעה נוספים, והוא יקווה שהיכולת על המגרש היא שתקדם אותו, ולא סוכנים למינהם: "אני חייב להשתפר ולהרשים. אם אהיה מספיק טוב, אגיע לאן שארצה להגיע. כמו כל שחקן, אני חולם על זכייה בתארים ולשחק ברמות הכי גבוהות שיש. אני מאמין שעם יכולת גבוהה אני אגיע לשם".

מחרז דיבר על מאמנו לשעבר, קלאודיו ראניירי: "אף אחד לא ישתווה אליו, עם כל הכבוד לקלוד פואל (המאמן הנוכחי). הוא האמין בי מהיום הראשון". על המעבר לברצלונה, שעל פי התקשורת נפל בשנייה האחרונה: "זה סיפור משעשע. ביום האחרון של חלון ההעברות דיווחו שאני בברצלונה, אבל בכלל הייתי בפריס אחרי משחק של נבחרת אלג'יריה. זה לא היה קרוב לזה בכלל".

"הסיפור שלי עוד לא נגמר" סיכם מחרז בן ה-26. "יש אנשים שחושבים שאחרי עונת האליפות בלסטר הם לא ישמעו את השם שלי יותר, אבל אני משוכנע שהם טועים. העתיד שלי? נראה מה יהיה. טוב לי בלסטר, אני אוהב את המועדון הזה ואשמח להישאר כאן אם נוכל להתחרות על תארים".

עוד באותו נושא

פפ גווארדיולה: "הייתי רוצה שפול פוגבה ישחק מולנו בשבוע הבא"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully