וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מארסיי סיימה ב-1:1 במונפלייה, ליון עלתה למקום השני

הקבוצה של רודי גרסיה קיבלה הזדמנות לצמק את הפער מפ.ס.ז' לשבע נקודות, אבל הסתפקה בתיקו מול ההגנה הטובה בליגה וירדה למקום הרביעי. ליון גברה 1:2 על קון ומקדימה אותה בהפרש שערים

ז'ורדן אמאבי שחקן מארסיי (מימין) מול רובן אגילאר שחקן מונפלייה. רויטרס
ההזדמנות של מארסיי הוחמצה. ז'ורדן אמאבי מול רובן אגילאר/רויטרס

פריס סן ז'רמן רשמה בשבת הפסד בכורה עם 2:1 סנסציוני בשטרסבורג, אבל מארסיי, שדורגה שנייה לפני המחזור ה-16, לא הצליחה לצמק את הפער לשבע נקודות והסתפקה ב-1:1 במונפלייה. ליון עלתה הערב (ראשון) על חשבונה למקום השני עם ניצחון חוץ 1:2 בקון, כשהיא מקדימה את מונאקו ומארסיי בזכות הפרש שערים. סנט אטיין ונאנט נפרדו ב-1:1.

ג'ובאני סיו שחקן מונפלייה חוגג שער. רויטרס
ביצוע יפה ועזרה מהשוער. ג'ובאני סיו חוגג/רויטרס

מונפלייה - מארסיי 1:1

הקבוצה של רודי גרסיה פספסה הזדמנות לצמק את הפער מפריס סן ז'רמן לשבע נקודות, כשנתקלה בהגנה הטובה בליגה וירדה למקום הרביעי. ג'ובאני סיו העלה את מונפלייה ליתרון בדקה ה-29 עם בעיטת יעף אליה סטיב מנדנדה הגיב רע והדף פנימה, אבל מארסיי קיבלה פנדל מפוקפק בעקבות יד צמודה של האקס הילטון בן ה-40 ופלוריאן תובאן השווה מהנקודה הלבנה בדקה ה-45. תיקו רביעי בחמישה משחקים למארחת, 11 משחקים ללא הפסד למארסיי.

קון - ליון 2:1

האורחים התאוששו מההפסד הביתי 2:1 לליל עם ניצחון בקון באותה תוצאה. ממפיס דפאי, שכיכב במשחקי החוץ הקודמים בהם ליון כבשה חמישיות, היה הפעם על תקן המבשל עם הכנה למקסוול קורנה בדקה ה-10 וחטיפת כדור אותה המשיך מריאנו דיאס עם בעיטה נפלאה לחיבורים בדקה ה-54. איבן סנטיני הקרואטי היתל במוכתר דיאקבי ולוקא טוזאר לפני שצימק בדקת הסיום.

סנט אטיין - נאנט 1:1

הירוקים עדיין ללא ניצחון מאז הפרידה מאוסקר גרסיה וסך הכול הרצף שלהם עומד על שבעה. המאמן הזמני, הקפטן לשעבר ז'וליאן סאבלה, ראה את ונסן פאז'ו מעלה את סנט אטיין ליתרון עם טיל אדיר מ-30 מטרים לחיבורים בדקה ה-38. אמיליאנו סאלה השווה בצורה מקרית בדקה ה-61 והציל נקודה לנאנט של קלאודיו ראניירי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully