וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: איינטרכט פרנקפורט ניצחה 1:2 את הרטה ברלין בשלג

המארחת כבשה מרגלו של זלקה (15), אבל שערים של מאריוס וולף (26) וקווין פרינס בואטנג (80) השלימו מהפך. וולפסבורג הביסה 0:3 את מנשנגלדבאך, פטר שטוגר סיים את דרכו בפ.צ. קלן

האצטדיון האולימפי בברלין במהלך המשחק בין הרטה ברלין לבין איינטרכט פרנקפורט. רויטרס
השלג לא הכריע את פרנקפורט/רויטרס

המחזור ה-14 בבונדסליגה יינעל היום (ראשון) עם שני משחקים. בראשון הצליחה איינטרכט פרנקפורט לנצח 1:2 את הרטה ברלין, וולפסבורג ניצחה 0:3 את בורוסיה מנשנגלדבאך.

הרטה ברלין - איינטרכט פרנקפורט 2:1

הנשרים עם קאמבק מרשים וניצחון חוץ יקר בבירה מול הרטה, שספגה הפסד ביתי שני ברציפות אחרי שבמשחק הבית הקודם הפסידה 4:2 לבורוסיה מנשנגלדבאך. בעקבות הניצחון טיפסה איינטרכט פרנקפורט אל המקום השמיני עם 22 נקודות, בעוד הרטה ברלין נותרה עם 17 במקום ה-11 בלבד. דווקא הכחולים היו אלה שכבשו ראשונים ועשו את זה בדקה ה-15 אחרי שדייבי זלקה קיבל כדור עומק ממת'יו לקי ובעט פנימה את ה-0:1. מאריוס וולף הצליח לאזן עם שער נהדר בדקה ה-26 אחרי קרן של יטרו וילמס וזה 1:!. שער הניצחון הגיע בדקה ה-80 כשקווין פרינס בואטנג כבש מול האקסית שער נהדר אחרי הורדה של סבסטיאן האלר. בואטנג לא חגג אבל כן סידר לקבוצה שלו שלוש נקודות עם שער הליגה השלישי שלו העונה. טאלב טואטחה נכנס כמחליף בדקה ה-88.

וולפסבורג - בורוסיה מנשנגלדבאך 0:3

אחרי ההפסד של ר.ב. לייפציג והתיקו של שאלקה, האורחת ידעה שניצחון יעלה אותה למקום השני בטבלה, אך ספגה הפסד אחרי ארבעה משחקים רצופים בהם צברה עשר נקודות, ונותרה רביעית בלבד. יונוס מאלי הטורקי כבש את שערו השלישי בשלושת המחזורים האחרונים כבר בדקה הרביעית, ובישל (25) לדניאל דידאבי בכדור עומק יפה עם הרבה טאץ'. ז'וסואה גילאבוגי כבש את השער היפה במשחק, בפפצה לחיבורים מכ-25 מטרים בדקה ה-71. גלדבאך לא גברה על הזאבים מאז אוקטובר 2015.

פטר שטוגר מאמן פ.צ. קלן. GettyImages
נפרד. שטוגר/GettyImages

מאמן פ.צ. קלן פטר שטוגר סיים היום (ראשון) את תפקידו. האוסטרי בן ה-51, שחתום על פתיחת העונה הרעה של התיישים, יוחלף בתפקיד על ידי שטפן רותנבק שיאמן את הקבוצה רק עד היציאה לפגרת החורף. רותנבק מאמן את הנוער של פ.צ. קלן כעת. על פי הודעת המועדון, שני הצדדים החליטו על פרידה משותפת והפרת החוזה שהיה חתום עד יוני 2020. אפצה פתחה את העונה רע מאוד והשיגה שלוש נקודות בלבד מתוך 42 אפשריות ונראה שהיא זקוקה לנס על מנת לשרוד העונה למרות העונה המצוינת אשתקד, אז סיימה במקום החמישי והרוויחה את המקום בשלב הבתים של הליגה האירופית.

נשיא פ.צ. קלן ורנר שפינר אמר: "יש לנו אחריות לנסות הכול כדי לנסות להישאר בליגה. עד לאחרונה קיווינו שנוכל לעשות את זה בשיתוף פעולה עם פטר והצוות שלו. לרוע המזל, הפרידה הזו מגיעה אחרי תוצאה טובה מול שאלקה. אנחנו מרגישים שבשלב הנוכחי אנחנו היינו חייבים לקבל את ההחלטה הכואבת והקשה הזו".

שטוגר עצמו אמר: "ביום שישי היה לי ברור שהמשחק מול שאלקה יהיה האחרון שלי. כדי להתרכז לחלוטין במשחק מול שאלקה, החלטנו לחכות עם ההודעה עד יום ראשון. מעל הכול נמצאת הקבוצה והיא הדבר הכי חשוב. אני רוצה להגיד לשחקנים, לעובדי המועדון, לאוהדים ולכל העיר קלן שאתם יקרים מאוד לליבי ואחזיק את האצבעות כדי שפ.צ. קלן תישאר בליגה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully