וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: אלי אלבז כבש שער נפלא במגרשה של אולימפיאקוס

צפו: החלוץ הישראלי פתח בהרכב של אפולון סמירניס לראשונה בליגה והעלה אותה ליתרון אחרי שהיתל בקפטן בוטיה (23), אך אלופת יוון ניצחה 1:3. ניצחון ורשת נקייה לאופיר מרציאנו

יח"צ - חד פעמי

אלי אלבז פתח הערב (שבת) לראשונה העונה בהרכב של אפולון סמירניס, דווקא במשחק החוץ הקשה מול האלופה אולימפיאקוס, והציג את כישוריו עם שער נפלא בדקה ה-23 שלא מנע הפסד 3:1 החלוץ הישראלי נותר לבדו מול אלברטו בוטיה, לקח את הקפטן של אולימפיאקוס עד לרחבה, היתל בו שלוש פעמים וסיים עם הקפצה אלגנטית מעל השוער סילביו פרוטו. עומאר אלעבדלוואי השווה בדקה ה-31 והמחליף האיראני קארים אנסריפארד השלים מהפך עם צמד בדקות 80 ו-90. אלבז השלים 90 דקות.

צפו בביצוע של אלי אלבז

* אופיר מרציאנו הצטיין בניצחון החוץ של היברניאן 0:1 על פרטיק ת'יסל בליגה הסקוטית. השוער הישראלי סיפק שתי הצלות (מתוך ארבע במשחק כולו) במהלך המחצית הראשונה ושמר על שער נקי כשקבוצתו שבה למקום השלישי בזכות שער עצמי של אדם בארטון (48). היברניאן עם ההגנה השנייה בטיבה בליגה (17 שערי חובה, כמו ריינג'רס) ומרציאנו עם ארבעה משחקים ללא ספיגה עד כה.

* מרואן קבהא השלים 90 דקות בניצחונה הדרמטי של אלופת סלובניה, מאריבור, 1:2 על גוריצה. מאריבור הגיעה לחוצה למשחק הבית אחרי שהפסידה לראשונה העונה בזירה המקומית במשחק הליגה הקודם. דמיאן בוהר העלה את קבוצתו של הישראלי ליתרון בדקה ה-43, אבל קיריאן נוואבוזי החזיר את גוריצה למשחק בדקה ה-49. האורחים איבדו שחקן בכרטיס אדום, מאריבור לחצה, ומי אם לא מרקוס טבארס הבלתי נגמר כבש בדקה ה-89 כדי להעניק למאריבור ניצחון חשוב. מאריבור במקום הראשונה בליגה הסלובנית עם 43 נקודות, 3 יותר מאולימפיה לובליאנה לה יש משחק חסר. אור אינברום לא נכלל בסגל.


* ניר ביטון קיבל מנוחה לקראת משחק ליגת האלופות מול אנדרלכט ולא נכלל בסגל ב-1:5 של אלופת סקוטלנד על מאת'רוול. אודסון אדואר הצרפתי כיכב עם שלושער. ברנדן רוג'רס הודיע כי ביטון יהיה כשיר למשחק ביום שלישי.

* אמיר בן שמעון נכנס כמחליף בדקה ה-66, אך לא הצליח לעזור לקבוצתו סניצה להימנע מהפסד 3:0 מול מוראבצה במחזור ה-18 בליגה הסלובקית. סניצה עדיין במקום האחרון עם 10 נקודות בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully