וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנד סלאם טוקיו: יום מאכזב ונטול גמרים למשלחת הישראלית

2.12.2017 / 11:02

רק ברוך שמאילוב בגברים וגילי כהן בנשים הגיעו לקרבות על מדליית ארד, בעוד שאר הג'ודוקא הישראלים סיימו את דרכם אפילו לפני כן. ההפסד של טוהר בוטבול הרגיז את אורן סמדג'ה

ברוך שמאילוב ג'ודוקא. מגד גוזני
הפסיד בקרב על הארד. ברוך שמאילוב/מגד גוזני

יום מאכזב למשלחת הישראלית בגרנד סלאם טוקיו בג'ודו. כזכור, המריאה הנבחרת (גברים ונשים) כבר לפני כשבועיים וחצי למחנה אימונים בבירת יפן, שבסיומו ציפתה לה התחרות היוקרתית. היום (שבת) נערך יום הקרבות הראשון, כאשר מבין כל הג'ודאים רק ברוך שמאילוב וגילי כהן הגיע לקרבות על מדליית הארד - שניהם ניצחו בדרך בשני קרבות אבל הפסידו בקרבות החשובים ולא הצליחו לזכות את הנבחרת הישראלית במדליה.

כך למשל, הפסיד טוהר בוטבול כבר בקרב הראשון שלו והכעיס מאוד את מאמנו, אורן סמדג'ה, כי היה משוכנע שבוטבול טעה בשיקול דעת ובשל כך הפסיד על המזרן.

אצל הנשים, בטינה טמלקובה ותמנע נלסון לוי ניצחו קרב אחד והפסידו בשני, בעוד שנועה מינסקר, ענבל שמש ורותם שור הפסידו כבר בקרבות הראשונים שלהן בתחרות.

יש לציין, כי התחרות היא אחת הקשות ביותר בסבב העולמי, שכן למארחים יש זכאות לארבעה ג'ודוקא בכל אחת מקבוצות המשקל. זו הסיבה שבחלק גדול מהמשקלים הגיעו היום לגמרים שני יפנים ושגם את מדליות הארד קטפו בעיקר המקומיים.

מחר ינסו אורי ששון, פיטר פלצ'יק ולי קוכמן, במשקלים הכבדים, להמתיק את הטעם הרע של התחרות מבחינת ישראל. עוד לפני התחרות אמר סמדג'ה: "אנחנו אחרי מחנה ארוך ומתיש, שמטרתו הכנת הספורטאים לעונה הבאה. הם ביצעו כמויות גדולות של קרבות אימון, דבר שיגרום להם להיות עייפים ופחות אטרקטיביים בתחרות כאן ביפן". יש לציין שטל פליקר ושגיא מוקי לא השתתפו בתחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully