וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי איוניר מונה למאמן אולימפיה פראג מליגת המשנה בצ'כיה

המאמן שפוטר לפני כחודש מהפועל תל אביב, ינסה את מזלו בקבוצה המדורגת במקום התשיעי בליגה השנייה בצ'כיה. בעלי המועדון: "רוצים להמשיך לקדם צעירים ולשחק כדורגל התקפי"

מוטי איוניר, מאמן הפועל תל אביב. מגד גוזני
יעד מפתיע. מוטי איוניר/מגד גוזני

מוטי איוניר הצהיר במהלך הקיץ האחרון, לאחר שקיבל את משרת המאמן בהפועל תל אביב, שאם לא יצליח עם האדומים הוא לא ימשיך את קריירת האימון שלו. ובכן, כחודש חלף מאז פוטר מהפועל תל אביב, והיום (שבת) הוא מונה באופן רשמי למאמן אולימפיה פראג, שממוקמת במקום התשיעי בליגת המשנה במדינה.

באתר הרשמי של אולימפיה ציינו כי בשלושת המשחקים האחרונים, לפני היציאה לפגרת החורף בליגה, אימן ולדימיר סקאבלה, שתפס את מקומו של מילוש סאזים שהחל את העונה על הקווים. "אנחנו רוצים להמשיך באותה תוכנית: קידום צעירים וכדורגל התקפי ומהנה", אמר בעלי הקבוצה אנג'לוס גוליס.

בצ'כיה מספרים כי איוניר הגיע לצפות במשחקים במדינה מספר פעמים, ובין השאר צפה גם בטל בן חיים משחק במדי ספרטה פראג ובמשחקיהן של מכבי תל אביב והפועל באר שבע בליגה האירופית, מול סלביה פראג ו-ויקטוריה פלזן בהתאמה.

איוניר יאמן לראשונה מחוץ לישראל. הוא הלך את קריירת האימון שלו בבית"ר באר שבע, משם המשיך למכבי נתניה, הפועל באר שבע, הפועל כפר סבא, הפועל רמת גן והפועל נצרת עילית - אותה הוביל לראשונה לליגת העל. בהמשך כיהן כמאמן בנבחרות הצעירות של ישראל עד שב-2011 קיבל הזדמנות כמאמן ראשי של מכבי תל אביב. הוא פוטר באמצע העונה שלאחר מכן ושימש במשך עונה כמנהלך המקצועי של הנוער בהפועל באר שבע. תפקידו הבא היה בעירוני קרית שמונה, שם החזיק שמונה מחזורים בלבד, וכאמור את העונה החל בהפועל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully