וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול פוגבה: "בילדותי הייתי אוהד ארסנל, הערצתי את תיירי הנרי"

רגע לפני המפגש של מנצ'סטר יונייטד עם התותחנים, כוכב השדים האדומים סיפק וידוי מפתיע: "לא הייתי אוהד משוגע, אבל ראיתי הרבה משחקים שלהם בזכות הצרפתים. זה תמיד היה מועדון נהדר"

שחקן מנצ'סטר יונייטד פול פוגבה. רויטרס
אוהדי יונייטד לא ישמחו מהווידוי. פול פוגבה/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד תתארח הערב (שבת, 19:30, ספורט1) באצטדיון האמירויות למשחק מסקרן מאוד נגד ארסנל, רגע לפני שתפתח ברצף של שלושה משחקי בית - ראשית נגד צסק"א מוסקבה בו השדים האדומים יקוו להבטיח את העלייה מהמקום הראשון בבית בליגת האלופות, ולאחר מכן יגיע הדרבי הגדול מול מנצ'סטר סיטי, לפני הקינוח נגד בורנמות'.

יונייטד מגיעה למשחק מול התותחנים אחרי שלושה ניצחונות ליגה רצופים ומהמקום השני בטבלה, ארבע נקודות מעל ארסנל, שבעצמה נמצאת בכושר טוב וניצחה בשלושת המחזורים האחרונים. הקבוצה של ז'וזה מוריניו תצטרך את שחקני המפתח שלה בכושר טוב כדי לחזור מלונדון עם שלוש נקודות, ואחד מהם הוא פול פוגבה, שסיפק לפני ההתמודדות וידוי מפתיע שלא בטוח שאוהדי הקבוצה שלו נהנו לשמוע.

"בילדותי הייתי אוהד גדול של ארסנל", אמר הקשר הצרפתי, "הערצתי את תיירי נהרי. לא הייתי אוהד משוגע, אבל ראיתי הרבה משחקים של ארסנל. היא הייתה גדולה בצרפת, היו לה הרבה שחקנים צרפתיים. זה תמיד היה מועדון נהדר". סביר להניח שפוגבה לא ייתן לאהדת הילדות שלו להפריע לו הערב, בכל מקרה צפוי משחק מרתק.

הווידוי של פוגבה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully