וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל פליקר ושגיא מוקי לא יתחרו בגרנד סלאם טוקיו

1.12.2017 / 12:30

אורן סמדג'ה החליט כי פליקר ינוח עד תחרות המאסטרס בסנט פטרסבורג בעוד שבועיים. לעומתם, אורי ששון דווקא כן יטול חלק בטורניר וינסה לתקן את הרושם אחרי האכזבה באליפות העולם

טל פליקר. באדיבות איגוד הג'ודו,
עוד קצת מנוחה. פליקר/באדיבות איגוד הג'ודו

טל פליקר, המדורג הראשון בעולם במשקל עד 66 ק"ג, לא יתחרה בגרנד סלאם טוקיו שייפתח מחר (שבת) בבירת יפן. מאמן נבחרת ישראל אורן סמדג'ה החליט כי גם שגיא מוקי לא ישתתף בתחרות שתתפרש על פני יומיים בלבד. פליקר יחזור למזרן בעוד שבועיים בתחרות המאסטרס שתיערך בסנט פטרסבורג. מאחר שהג'ודוקא מדורג גם כך במקום הראשון בעולם, הוא כמעט שלא יכול היה להרוויח דבר מהתחרות ולכן הוחלט לתת לו לנוח עד התחרות ברוסיה. גם ללא השניים, נבחרת הגברים של ישראל לתחרות תמנה לא פחות משמונה משתתפים. שם חדש בסבב הוא אורון גינר לו זו תהיה פעם ראשונה שהוא משתתף בגרנד סלאם. גינר הצעיר סיים חמישי באליפות אירופה לג'וניור במשקל עד 73 קילו. ביום הראשון של התחרות יעלו על המזרן חמישה גברים ומחרתיים יעלו המשקלים הכבדים וביניהם אורי ששון לו תהיה הזדמנות לתקן את הרושם אחרי האכזבה באליפות העולם במשקל הפתוח במרוקו בתחילת החודש שעבר שם הודח בקרב הראשון. לששון מחכה בקרב הראשון מחרתיים המנצח בין יריב יפני ליריב מונגולי. גם פיטר פלצ'יק ולי קוכמן יתחרו ביום ראשון.

לתחרות המאסטרס בסנט פטרסבורג בעוד שבועיים בגברים רשומים אורי ששון, ברוך שמאילוב, טל פליקר, טוהר בוטבול ופיטר פלצ'יק.

במקביל לנבחרת הגברים, יתחרו גם הנשים. שמונה ג'ודוקא בנבחרת הנשים של שני הרשקו כאשר בנבחרת בריטניה תתחרה בטוקיו גם אליס שלזינגר. במשקל עד 63 קילו עשויות להיפגש שלזינגר וענבל שמש ברבע הגמר.

תחרות הגרנד סלאם בטוקיו מאפשרת ליפנים לשתף בכל משקל ארבעה ג'ודאים, כאשר יתר הנבחרות יכולות לשבץ רק שני ספורטאים לכל משקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully