וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ליברפול הביסה 1:5 את ברייטון, טוטנהאם שוב מעדה

אחרי ניצחונה של צ'לסי 1:3 על ניוקאסל, גם האדומים המשיכו במומנטום החיובי ולא הותירו סיכוי לשחפים, אצלם חמד וכיאל נותרו על הספסל. רק 1:1 לתרנגולים בחוץ מול ווטפורד

שחקני צ'לסי חוגגים עם אדן הזאר. רויטרס
קינח עם פאננקה. אדן הזאר חוגג עם החברים/רויטרס

אחרי שורה של דרמות באמצע השבוע, יצא לדרך היום (שבת) המחזור ה-15 בפרמיירליג עם ניצחונה של צ'לסי 1:3 על ניוקאסל. ליברפול המשיכה גם היא במגמה החיובית עם 1:5 קליל על ברייטון (תומר חמד ובירם כיאל נותרו על הספסל) בעוד טוטנהאם שוב איבדה נקודות עם 1:1 מול ווטפורד. ניצחונות גם לאברטון (בבכורה של סם אלרדייס), לסטר סיטי וסטוק סיטי.

אלברו מוראטה שחקן צ'לסי כובש בנגיחה לרשת ניוקאסל. רויטרס
חמישה שערי ליגה בנגיחות - יותר מכל שחקן בפרמיירליג. אלברו מוראטה/רויטרס

צ'לסי – ניוקאסל 1:3

ניצחון שישי בשבעה מחזורים לאלופה, שהצליחה עוד במחצית הראשונה לצאת מפיגור ולהעניק לאוהדים ניצחון על רפא בניטס, אותו קיבלו בסטמפורד ברידג' בקריאות: "שמן מנוול". דווייט גייל ניצל טעות של מרקוס אלונסו כדי להעניק לניוקאסל יתרון מפתיע בדקה ה-12, אבל אדן הזאר שחזר להרכב של אנטוניו קונטה הוביל את המהפך. הבלגי כבש בדקה ה-21, אלברו מוראטה נגח את שערו ה-10 העונה בליגה בדקה ה-33 והזאר השלים צמד עם פאננקה מהנקודה הלבנה בדקה ה-74 כדי להשאיר את צ'לסי במקום השלישי. ניוקאסל כבר עם שישה משחקים ללא ניצחון.

דקה 12: גול! קאנטה ניסה להרחיק, הכדור פגע בידו של גייל והדף לעבר מרקוס אלונסו שהחזיר אותו בטעות לרחבה. קורטואה יצא והדף פעם אחת, אבל הריבאונד הגיע לגייל שהעלה את ניוקאסל ל-0:1 מפתיע.

דקה 20: לחץ כבד של צ'לסי במטרה להשוות. אחרי שהזאר נעצר אצל השוער, כריסטיאנסן הבלם נגח לעמוד.

דקה 21: גול! והנה הלחץ נשא פרי. אספיליקואטה ניסה למצוא את מוראטה ברחבה, הבלם לז'ון גלש נהדר ומנע ממנו את הכדור, אבל הזאר הגיע ומזווית אלכזונית בצד ימין ירה פנימה. צ'לסי חזרה, 1:1.

דקה 33: גול! המהפך הושלם. מוזס ניצל טעות והעביר כדור רוחב חד מצד ימין, שני הבלמים פספסו ומוראטה נגח מקרוב פנימה את שערו ה-10 העונה. 1:2 לצ'לסי.

דקה 74: גול! ריצ'י הכשיל ברחבה את מוזס וסידר פנדל להזאר, שהקפיץ פאננקה אל הרשת והשלים צמד אישי. 1:3 לצ'לסי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
דווייט גייל שחקן ניוקאסל (משמאל) חוגג שער עם מוחמד דיאמה. רויטרס
הפתיע בפתיחה. דווייט גייל, משמאל, עם מוחמד דיאמה/רויטרס

ברייטון - ליברפול 5:1

תומר חמד ובירם כיאל נותרו על הספסל וראו את החבורה של יורגן קלופ משייטת לעבר ניצחון חמישי בששת משחקי הליגה האחרונים. מוחמד סלאח חזר להרכב של ליברפול, אבל לא כבש הפעם. פיליפה קוטיניו בישל מנקודת הקרן לאמרה ג'אן שנגח פנימה בדקה ה-30 ואחרי דקה הכין גם לרוברטו פירמינו, שהשלים צמד במתפרצת אחרי בישול של סלאח בדקה ה-49. ברייטון קיבלה פנדל מפוקפק למדי בדקה ה-51 וגלן מארי צימק, אך קוטיניו בעט כדור חופשי מתחת לחומה ואל הרשת בדקה ה-87, לפני שלואיס דאנק כבש שער עצמי שני תוך שבוע בדקה ה-89.

שחקני ליברפול חוגגים. רויטרס
טיול בברייטון. שחקני ליברפול חוגגים/רויטרס

ווטפורד - טוטנהאם 1:1

המשבר של התרנגולים נמשך עם משחק ליגה רביעי ללא ניצחון ומרחק של ארבע נקודות מהמקום הרביעי. הבלם הבלגי כריסטיאן קבאסלה נגח לרשת בדקה ה-13 אחרי קרן של טום קלברלי והעלה את ווטפורד ליתרון, אבל בדקה ה-25 כריסטיאן אריקסן העביר כדור רוחב ויונג מין סון השווה. הניסיונות של טוטנהאם להפוך את התוצאה לא צלחו והמשחק הסתבך עבורה עם הרחקתו של דבינסון סאנצ'ס בדקה ה-52, אך ווטפורד לא השכילה לנצל זאת כדי להשיג ניצחון היסטורי במפגשי הפרמיירליג בין הקבוצות.

מאמן טוטנהאם מאוריסיו פוצ'טינו מודאג. רויטרס
יש לו הרבה סיבות לדאגה. מאוריסיו פוצ'טינו/רויטרס

אברטון - האדרספילד 0:2

בכורה מוצלחת לסם אלרדייס, שהציב את דומיניק קלברט לואין בחוד וקיבל ממנו הופעה נהדרת. החלוץ הצעיר בישל בעקב לגילפי סיגורדסון בדקה ה-47 והבקיע במתפרצת אחרי הכנה של ויין רוני בדקה ה-73. אברטון קפצה למקום ה-10 עם ניצחון שני ברציפות, האדרספילד סופרת כבר חמישה הפסדים ברצף.

סם אלרדייס מאמן אברטון עם ויין רוני. רויטרס
בכורה מוצלחת. סם אלרדייס עם ויין רוני/רויטרס

משחקים נוספים

לסטר סיטי - ברנלי 0:1
ללסטר: דמראיי גריי (6)

סטוק סיטי - סוונסי 1:2
לסטוק: ג'רדאן שאקירי (36), מאמה בירם דיוף (40). לסוונסי: ווילפריד בוני (3)

ווסט ברומיץ' - קריסטל פאלאס 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully