וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: השחקנים תמכו בלויטה, אך לוזון נוטה להחזיר אותו לספסל

1.12.2017 / 8:33

גלזר כשיר, אך למרות היכולת השוער השני שעבר שבוע קשה ("מנע הפסד גדול, היחס לא מגיע לו") עדיין לא זוכה לאמון. שחקנים הודו: "יש מחסום פסיכולוגי בהתקפה. חלק מהזרים לא משדרגים". וכיצד השפיעה שיחה עם אלאך על סגנון המשחק של לוזון?

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי חיפה אמנם הודחה אתמול (חמישי) בחצי גמר גביע הטוטו עם הפסד 1:0 להפועל באר שבע, אך נראה כי האוהדים מכוונים בעיקר למקום אחד – הדרבי ביום שני מול היריבה המושבעת הפועל חיפה. חלק מהאוהדים המתינו בסיום המשחק אתמול בנתניה לשחקנים, קראו לעברם "תביאו את הדרבי" ושוחחו עם חלקם. גיא לוזון שינה אתמול שוב את השיטה, כשפתח הפעם עם שני חלוצים, ובמועדון היה מי שאמר שייתכן וההשפעה של אלאך, שהבהיר למאמן שהוא רוצה לראות כדורגל התקפי יותר (לוזון טען: "אנחנו משחקים תמיד עם ארבעה שחקני התקפה. זה יכול להיות מספר 10 ועוד חלוץ, או שני חלוצים. זה לא דבר קבוע, זה יכול להשתנות לכאן או לכאן"), כבר ניכרת לעין. גורמים מסוימים בחיפה סיפרו אתמול כי אלאך רוצה לשנות את סגנון המשחק, והמעבר למשחק שכולל שני חלוצים היה ניסוי כלים ראשון לאחר שיחה שנערכה בין הצוות המקצועי להולנדי. "חלק מהחלוצים שלנו סובל מחוסר ביטחון מול השער. יש כאן בעיה. שער אחד יותר מהפועל בדרבי, וכולם ישכחו את זה", אמר אחד השחקנים. "אנחנו באים עם כל האנרגיות לקראת המשחק, חשוב לנו מאוד לנצח. אנחנו צריכים להחזיר את הכבוד למועדון הכי גדול בעיר".

עוד בנושא

הפועל באר שבע עלתה לגמר גביע הטוטו עם 0:1 על מכבי חיפה
סלליך נבדק בבית החולים בגלל פגיעה בצוואר, לוזון: "תוצאה מאכזבת"
מוחמד עוואד מאוכזב. במכבי חיפה טוענים: הוא יישאר עד תום העונה

אוהד לויטה שוער מכבי חיפה. ברני ארדוב
יחזור לספסל? לויטה/ברני ארדוב

שיחת היום בקבוצה הייתה כמובן סיפור אוהד לויטה, שלא היה אמור לפתוח אתמול ולא שיחק מול הפועל עכו בגלל סיבות שאינן מקצועיות, אך פציעת גלזר בחימום סללה את דרכו להרכב. בסיום הוא זכה לשבחים מהשחקנים . "כנראה שלא העריכו אותו מספיק. אוהד פשוט מנע הפסד גדול יותר אתמול. הוא הציל לפחות שלושה שערים בטוחים", אמר אחד מהם. "היחס הזה לא מגיע לו, הוא לא צריך לשחק רק כי גלזר פצוע, הוא היה צריך לקבל הזדמנות הרבה קודם". השוער הראשון נבדק אתמול ונראה כי יהיה כשיר לדרבי. לוזון אמר אתמול: "כל שחקן שמשחק טוב הוא חומר למחשבה. לויטה היה טוב היום, גלזר היה טוב נגד נתניה". אחרי הדברים האלה, שחקנים העריכו כי גלזר ימשיך לפתוח בין הקורות במשחק הקרוב. על מוחמד עוואד שהתאכזב מכך ששוב לא נכלל בסגל אמר המאמן: "אנחנו לא עושים החלטות לגבי ינואר. נמתין עוד מספר משחקים וניקח החלטות". סינטאיהו סלליך ששוחרר הלילה מרמב"ם אמור להיות כשיר (גורם בחיפה: "יש לו הרבה מזל, זה יכל להיגמר באסון") וגם ניקיטה רוקאביציה יהיה בסגל. האכזבה מהחלוץ היווני סטפנוס אתנסיאדיס רבה מאוד. כזכור, החלוץ עשוי לחזור לפאוק סלוניקי כבר בינואר והחלו גישושים בעניין. קאיו אכזב גם אתמול ולכן נראה שלא יפתח בדרבי. "חלק מהשחקנים שקיבלו אתמול הזדמנות אכזבו מאוד. עד עכשיו חלק מהזרים לא משדרג אותנו". מאור בוזגלו, שהצליח להתעלם משריקות הבוז מצד אוהדי הפועל באר שבע, אמור להשתלב במשחק.

לגבי מכירת הכרטיסים, עושה רושם שאוהדי מכבי יהיו הרוב הדומיננטי באיצטדיון. עד עכשיו הבטיחו כ-15 אלף אוהדים את מקומם באיצטדיון, כעשרת אלפים מתוכם ירוקים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully