וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב שוב אופטימית: השלשות חזרו, ואיתן גם הניצחונות

1.12.2017 / 7:04

הצהובים דייקו 10 פעמים מחוץ לקשת מול ז'לגיריס, ומשוכנעים שניתן להמשיך בשיפור: "כשקולעים שלשות, הכל הרבה יותר קל". שאראס נראה כעוס בסיום, דשון תומאס: "מאושר שחתמתי במכבי ולא בירושלים"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב חזרה לחייך. הצהובים התאוששו אמש (חמישי) מהתבוסה מול ברצלונה בשבוע שעבר עם ניצחון 74:81 על ז'לגיריס קובנה בהיכל, שהעלה אותם למאזן 4:6 ביורוליג. הקבוצה הליטאית, שמאומנת על ידי שאראס, הצליחה לחזור מפיגור משמעותי במהלך המשחק ומתחה את הצהובים עד הסיום, דבר שנבן ספאחיה לא אהב ואף העיר לשחקנים בגינו. גם שאראס לא היה מרוצה ודיבר בטונים גבוהים עם הצוות המקצועי של קבוצתו כשהוא עומד בסמוך לחדר ההלבשה הליטאי. "היה חשוב לנו לחזור לנצח. היו רגעים שבהם היינו פחות מרוצים, אבל לקבוצה יש אופי", אמר גורם במכבי תל אביב.

מייקל רול אמנם סיפק משחק אישי פחות טוב עם 6 נקודות בלבד, אבל נשמע מרוצה בעיקר מהשיפור במה שנראה עד כה כעקב אכילס של הקבוצה: הקליעה משלוש. הצהובים מדורגים במקום האחרון ביורוליג בזריקות ובקליעות מחוץ לקשת, אבל אמש הם קלעו 10 פעמים מהטווח הזה באחוז מרשים (55.6). "היו לנו זריקות טובות מהשלוש והצלחנו לקלוע אותן. באימונים אנחנו תמיד זורקים מבחוץ ובמשחק הזה הכדורים נכנסו. לנוריס קול היו כמה זריקות חופשיות שנכנסו, אבל גם כמה קשות. היינו זקוקים לזה".

עוד בנושא

מכבי תל אביב ניצחה את ז'לגיריס 74:81 בהיכל, נוריס קול להט
קול: "מקווה שעוד נביס", שאראס: "לא קיבלנו כבוד מהשופטים"
אמש ביורוליג: ניצחונות לפנרבחצ'ה ואולימפיאקוס, הצגה של שבד

מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הצבע חזר ללחיים. שחקני מכבי תל אביב/ברני ארדוב

קול היה גיבור המשחק של מכבי, עם 26 נקודות ו-4 אסיסטים, שבאו אחרי סדרה של משחקים פחות טובים מבחינה התקפית. הרכז
סיכם: "היינו צריכים את הניצחון הזה. החברים שלי לקבוצה עשו עבודה טובה ומצאו אותי. עשיתי הכול כדי לעזור לקבוצה שלי לנצח, כולנו נלחמנו ביחד".

דשון תומאס, שהסתפק ב-9 נקודות, הוסיף: "כשאנחנו קולעים טוב, אז אפשר לנצח. אנחנו לוקחים כל משחק בפני עצמו ולא מדברים על לאן אפשר להגיע, אלא רק רוצים להשתפר, להשיג ניצחונות וללמוד מההפסדים".

כעת פניה של מכבי תל אביב למשחק המסקרן מול הפועל ירושלים ביום ראשון בליגה. "אין משחקים קלים, כי כל יריבה שמגיעה לשחק מולנו רוצה לנצח אותנו", אמרו במועדון.

עבור דשון תומאס תהיה זו הזדמנות ראשונה לשחק מול הקבוצה שחשקה בשירותיו בקיץ. תומאס ערך במהלך הקיץ במו"מ עם היריבה הירושלמית, אך בחר לחתום במכבי תל אביב לבסוף: "נכון שהייתי יכול לחתום שם, אבל זה העסק, אני במכבי ואני מאושר", אמר תומאס.

קול הוסיף לקראת המשחק: "אני לא ממש יודע שום דבר על היריבות עם הפועל ירושלים, האמת שחשבתי שזה משחק מול הפועל תל אביב, אני חדש אז לא ידעתי. אני חושב שנהיה מוכנים, נהנה מהניצחון הזה וכבר נתחיל להתכונן למשחק הבא".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דשון תומאס שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
כמעט חתם בירושלים. דשון תומאס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully