וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד שוב אימתנית, לברון שוב בשיאו: "ההגנה חזרה, הכיף חזר"

הקאבס עם הרצף הכי טוב מאז תחילת עונת האליפות: לברון טוען ש"זה מתחיל בהגנה", המאמן מפרגן לו על "אחת מתצוגות העונה". וגם: ג'יימס מודה - שחקנים רבים התנגדו להחתמתו של דוויין וייד

רויטרס

קליבלנד ממשיכה להתאושש במהירות מרשימה מפתיחת העונה המאכזבת. הקאבס רשמו הלילה (בין חמישי לשישי) ניצחון עשירי ברציפות - הרצף הארוך ביותר בליגה נכון לעכשיו - עם 114:121 על אטלנטה בחוץ, ונראה שלברון ג'יימס שוב נהנה מהחיים. "פשוט כיף לנו לשחק יחד עכשיו", אמר ג'יימס, שהצטיין עם 24 נקודות, 12 ריבאונדים והגנה מרשימה על דניס שרודר, רכז היריבה. "אנחנו מבינים איך הגענו לרצף כזה, וזו מתחיל בהגנה, ובשטף ההתקפי. אם אתה מנצח עשרה משחקים ברציפות, בכל ענף ספורט, זה מרשים מאוד. אבל אנחנו לא רוצים להתלהב מעצמנו יותר מדי".

מדובר גם ברצף הניצחונות הכי ארוך של הקאבס מאז תחילת עונת 2015/16 (עם דיוויד בלאט על הקווים), העונה שהסתימה בזכייה באליפות. כעת לברון וחברו הטוב דווין וייד רואים בחלומות הוורודים שלהם שחזור של רצף 27 הניצחונות שהשיגו כשחקני מיאמי. "אני לא חושב שאנחנו שם עדיין, למרות שבהחלט רואים סימנים חיוביים", ניתח וייד, שקלע 19 נקודות והגיע לספרות כפולות בטור הנקודות משחק שביעי ברציפות. "אנחנו משחקים כדורסל טוב, אבל עוד לא כדורסל גדול".

טיירון לו החמיא ללברון על ההגנה על דניס שרודר, ואמר ש"הוא עשה עבודה פנטסטית, מבחינתי זו צריכה להיות אחת מתצוגות ההגנה האישיות של העונה. הוא השיג לנו עצירות נהדרות".

עוד בנושא

ניצחון עשירי ברצף לקליבלנד, אירווינג ובוסטון הכניעו את פילדלפיה
ב-NBA מעריכים: פילדלפיה תנסה להחתים את לברון בקיץ הבא
עומרי כספי בריאיון נרחב: "כשהווריירס התקשרו, לא הצלחתי לישון"

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס. GettyImages
עדיין דומיננטי. לברון/GettyImages

הגעתו של וייד לקליבלנד בקיץ שימשה כסגירת מעגל, כאשר האיש שהופיע 12 פעמים במשחק האולסטאר התאחד עם לברון ג'יימס, איתו זכה יחד בשתי אליפויות במדי מיאמי. אלא שכעת מסתבר שלא כולם בקאבס היו מרוצים מהגעת הכוכב הוותיק - שחקני הקבוצה קיוו למצוא את דרכם החדשה אחרי עזיבת קיירי אירווינג ובזמן שהם ממתינים לשובו מפציעה של אייזאה תומאס, ובעיקר לא היו מרוצים מעזיבתו של ריצ'רד ג'פרסון, אחת הדמויות האהובות בחדר ההלבשה.

"היו כמה חב'רה שהיו בעד, אבל לא הרבה", הודה לברון ג'יימס עוד לפני המשחק הלילה, "אני יודע למה הוא עדיין מסוגל. למה שמישהו לא ירצה עוד בחור בחדר ההלבשה שמביא איתו מנטליות של אלוף, אחד כזה שעדיין מסוגל לשחק? כמובן שזה הפריע לי, אבל לעזאזל, זה המצב וזהו".

בהתחשב במידע החדש שנחשף, מעניין לתהות כמה קשר היה ליחס כלפי וייד עם פתיחת העונה הרעה של קליבלנד - שבשלושת השבועות הראשונים העמידה מאזן של 7:5, כאשר וייד בעצמו פתח רע מאוד את העונה. הוא סיפר שחשב לפרוש בפעם הראשונה כבר ב-2014, כשלברון עזב את ההיט, כשהבין שהוא לא מסוגל להגיע לסל בקלות כמו פעם.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקני קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס, דוויין וייד, קייל קורבר. רויטרס
"רק רוצים לשחק כדורסל ולנצח". לברון, וייד וקורבר/רויטרס

"אני יודע שבשלב הזה של הקריירה שלי, אני לא יכול לתת כל מה שאני יודע כל לילה, ואני בסדר עם זה", אמר וייד, "לברון ביקש ממני לבוא, וכשדיברתי עם טיירון לו הוא לא אמר שהוא לא רוצה אותי, אז החלטתי להגיע. אני יודע שאם ממש לא היו רוצים אותי, לברון לא היה מבקש שאבוא, לא היה שם אותי בעמדה הזו בה אני לא רצוי. אני מבין את ההבדל שההגעה שלי גרמה, אבל אני תמיד מרגיש שלא משנה מה, כשאני על הפרקט יש לנו סיכוי טוב לנצח. האם זו מנטליות רעה?".

בשלב מסוים, וייד ביקש בעצמו להפסיק לפתוח בחמישייה, ועם השיפור בקבוצה חל שיפור גדול גם במספרים שלו. מאז החל רצף הניצחונות, הוא מעמיד ממוצעים של 14.1 נקודות, 5.4 ריבאודנים ו-4.3 אסיסטים ב-26.1 דקות למשחק. הוא, קייל קורבר וצ'אנינג פריי משמשים כהרכב שני מצוין עבור הקאבלירס.

ג'יימס נשאל מה השחקנים חושבים כעת, כשהדברים הולכים טוב והקבוצה מנצחת. "אני לא יודע", הודה, "אבל זו לא הדאגה שלי. לא אכפת לנו. זו הסיבה שאנחנו מסתדרים כל כך טוב - אני, וייד, כריס פול וכרמלו אנתוני - לא אכפת לנו בכלל מה אנשים אומרים וחושבים. אנחנו רק רוצים לשחק כדורסל ולנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully