וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה: בני הרצליה עלתה לשמינית הגמר ותפגוש את הפועל תל אביב

הקבוצה של מיקי גורקה נקלעה לפיגור דו-ספרתי ברבע הראשון מול מכבי קרית גת מהליגה הלאומית, אבל טיילה ל-72:95. ג'ף אדריאן בלט עם 23 נקודות, 12 לאבירם זליקוביץ' בבכורה המחודשת

בווידאו: תקציר הפסדה של בני הרצליה בליגה להפועל ירושלים

בני הרצליה השלימה הערב (חמישי) את רשימת העולות לשמינית גמר גביע המדינה בכדורסל, אחרי שהביסה בחוץ 72:95 את מכבי קרית גת המדורגת שנייה בליגה הלאומית. המשחק הזה היה האחרון בסיבוב א' של הגביע והניצחון קבע כי הרצליה תארח את הפועל תל אביב בשלב שמינית הגמר שייערך ב-24 בדצמבר.

סיכום העונה בכדורסל הישראלי אבירם זליקוביץ'. מגד גוזני
תרם את חלקו מהספסל. אבירם זליקוביץ'/מגד גוזני

הפתיחה הייתה כולה של קרית גת, אחת המועמדות לעלייה מהלאומית, שעשתה ככל העולה על רוחה בדקות הראשונות, השיגה כבר יתרון דו-ספרתי ובניצוחו של נמרוד טישמן סיימה עם 22:31 בתום הרבע הראשון. אבירם זליקוביץ' ערך את הבכורה המחודשת שלו בהרצליה וסייע לחבריו לצמק את הפער, כאשר שלשה שלו הקטינה ל-46:45 ושלשה נוספת של מייק אפווברהה השלימה את הקאמבק והורידה את האורחים להפסקה ביתרון 48:50.

כוחה של קרית גת תש במהלך הרבע השלישי. עמית זיס עוד ניסה לשמור את קרית גת במשחק, אבל אפווברהה וג'ף אדריאן ביצעו בריחה עבור מיקי גורקה ויצרו יתרון של 11 נקודות לזכות הרצליה כדי להפוך את חלקו האחרון של המשחק לגארבג' טיים. אדריאן גם הוביל את הקלעים עם 23 נקודות ו-11 ריבאונדים, שון דאוסון הוסיף 15, אפווברהה 13 וזליקוביץ' תרם 12 מהספסל. רוברט רוטברט בלט בקרית גת עם 23 נקודות ו-5 ריבאונדים, כשטישמן סיים עם 16 ו-7 אסיסטים.

*** נשים: מכבי רמת חן עלתה לרבע הגמר בזכות 60:86 על מכבי רעננה, בעוד א.ס. רמת השרון עבדה קשה יותר לפני שניצחה 66:73 את הפועל פתח תקוה. הן מצטרפות ברבע הגמר למכבי אשדוד, בני יהודה, אליצור חולון, הפועל ראשון לציון, אליצור רמלה ובנות הרצליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully