וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: הכוכב האדום הדהימה את ריאל במדריד עם 83:87

סנסציה בבירת ספרד, שם הסרבים נעזרו במשחק גדול של טיילור רוצ'סטי (18 נקודות, 7 אסיסטים) והשיגו ניצחון חוץ ראשון העונה, על חשבון הבלאנקוס הקורסים. צסק"א גברה על בארסה, פאו על מלאגה

שחקני ריאל מדריד מול הכוכב האדום בלגרד. GettyImages
ניצחון גדול לכוכב האדום, ריאל במשבר/GettyImages

המחזור ה-11 ביורוליג הגיע לסיומו הערב (שישי) עם שלושה משחקים: צסק"א מוסקבה ניצחה 78:92 את ברצלונה ופנאתינייקוס 71:82 את מלאגה. ההפתעה נפלה במדריד, שם הכוכב האדום רשמה 83:87 על ריאל.

צסק"א מוסקבה - ברצלונה 78:92

בעונה שעברה הרוסים הביסו את הקטלאנים פעמיים, אבל הפעם זה הלך הרבה יותר קשה לאחת הקבוצות הטובות במפעל העונה. חמש דקות לסיום, שלשה של פיל פרסי קבעה 75:75, אבל זה גם היה הרגע בו לבארסה אזלו הכוחות וריצת 0:13 של צסק"א בשלוש הדקות הבאות הכריעה. וויל קלייבורן קלע 22 לצסק"א וקורי היגינס עוד 20, בעוד נאנדו דה קולו כיכב עם 18 ו-11 אסיסטים, כמו גם 4 חטיפות. קווין סראפין ותומא הרטל הובילו את בארסה עם 11 כל אחד.

פנאתינייקוס - מלאגה 71:82

אחרי הניצחון על ישראל במוקדמות המונדובאסקט, שלושת היוונים של פאו חזרו ובעיקר ניק קלאת'ס, שהוביל את הירוקים לניצחון קשה מהצפוי, חמישי ברצף ביורוליג ושביעי בכל המסגרות. האנדלוסים החלשים, שספגו הפסד שישי ברצף (ארבעה מתוכם ביורוליג), כבר הובילו 34:41 בתחילת המחצית השנייה. פאו הגיבה בריצת 0:10 ומשם המשחק היה צמוד עד ריצת 0:11 של המארחים תוך שלוש דקות בפתיחת הרבע המכריע, ממנה מלאגה כבר לא חזרה. קלאת'ס סיפק 16 נקודות ו-12 אסיסטים, ג'יימס גיסט תרם 17 ו-11 ריבאונדים וקיי סי ריברס קלע עוד 15. 16 לנמנייה נדוביץ' ו-14 לקרלוס סוארס במלאגה.

אדם האנגה ברצלונה מול סרחיו רודריגס צסק"א מוסקבה. GettyImages
רודריגס וצסק"א רצו בסיום מול האנגה ובארסה/GettyImages

ריאל מדריד - הכוכב האדום 87:83

הפתעה גדולה במדריד. הבלאנקוס ממשיכים להידרדר וספגו הפסד שלישי בארבעה מחזורים, מה שמציב אותם כעת במאזן 5:5 מאכזב מאוד. הסרבים מנגד, השיגו דווקא בבירת ספרד את ניצחון החוץ הראשון שלהם העונה במפעל, השלישי בסך הכל.

רוב הרבע הראשון היה צמוד, אך ריאל סיימה אותו ב-19:24. אלא שברבע הבא האורחים טסו עם 15:27 ובתחילת המחצית השנייה הגיעו ליתרון שיא של 13 נקודות (47:60). הבלאנקוס לא ויתרו ונגסו בהפרש ברבע האחרון. 2:40 לסיום לוקה דונצ'יץ' קבע שוויון ומשם החל מותחן, כאשר המארחת פשוט לא מצליחה ליטול את ההובלה. בסופו של דבר, פרו אנטיץ' תפר שלשה אדירה, 7.7 שניות לסיום וניצח את המשחק. טיילור רוצ'סטי מיודענו היה נפלא עם 18 נקודות ו-7 אסיסטים ומילקו בייליצ'ה הוסיף 16. דונצ'יץ' היה היחיד שבא לעבוד בריאל, עם 20 נקודות ו-5 אסיסטים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully