וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות רעות לארסנל: אלכסנדר לקאזט יחמיץ את מנצ'סטר יונייטד

ארסן ונגר אישר שמלך שערי הקבוצה (7 כיבושים) שנפצע בשריר המפשעה בניצחון על האדרספילד אתמול, יחמיץ את מפגש הצמרת המסקרן ביום שבת (19:30). אוליבייה ז'ירו יחליפו בחוד התותחנים

רויטרס

ארסנל חגגה אתמול (רביעי) עם 0:5 מרשים בביתה על האדרספילד החלשה, אך גם איבדה במשחק הזה שחקן חשוב מאוד. אלכסנדר לקאזט החלוץ הצרפתי הבינלאומי נפצע במפשעה וארסן ונגר המנג'ר הצרפתי של התותחנים אישר שהוא יחמיץ את המשחק הגדול מול מנצ'סטר יונייטד ביום שבת.

אלכסנדר לקאזט שחקן ארסנל עם מסוט אוזיל. רויטרס
נפצע בתזמון לא הכי טוב. אלכסנדר לקאזט עם אוזיל/רויטרס

"ללאקזט יש בעיה במפשעה והוא בטוח יחמיץ את המשחק ביום שבת", אמר ונגר, שפרגן גם למסוט אוזיל שהיה נהדר אתמול וסיים את המשחק עם שני בישולים ושער בתוך חמש דקות: "אף אחד לא צריך לשכנע אותי שהוא כדורגל נהדר". מי שלבטח יחליף את לקאזט בהרכב של ונגר בשבת הוא אוליבייה ז'ירו, חלוץ נוסף של נבחרת צרפת שהחליף אמש את לקאזט וגם כבש צמד במחצית השנייה.

לקאזט הוא מלך שערי ארסנל עם שבעה כיבושים מתחילת העונה וחסרונו של חלוץ הרכש מליון יהווה מכה לא פשוטה במיוחד מול ההגנה החזקה של ז'וזה מוריניו. רצף הניצחונות של התותחנים העלה אותם למקום הרביעי בפרמיירליג והם מרוחקים רק ארבע נקודות ממנצ'סטר יונייטד השנייה, כך שהמשחק בשבת יהווה הזדמנות מצוינת עבור הקבוצה לחזור לצמרת הגבוהה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully