וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "יש סביב הפועל חיפה הייפ שאני לא זוכר כמותו"

30.11.2017 / 10:50

מוליכת הטבלה ערכה מסע"ת לקראת הדרבי המסקרן מול מכבי חיפה בשני (21:00, ספ' 5), המאמן משוכנע: "כמי שחווה המון דרבים, אין פייבוריטית במשחק כזה". 14 אלף הבטיחו את מקומם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יחגגו גם בדרבי? ניר קלינגר עם עדן בן בסט/מערכת וואלה!, צילום מסך

ממרומי המקום הראשון, הפועל חיפה נערכת לדרבי הגדול שייערך ביום שני מול מכבי חיפה ולראשונה אחרי הרבה שנים היא מגיעה למשחק הזה כסוג של פייבוריטית. היום (חמישי) הקבוצה ערכה מסיבת עיתונאים לקראת המפגש המסקרן. הקבוצה הקצתה כמות כרטיסים כפולה לאוהדי מכבי חיפה בדרבי למרות שמדובר במשחק הבית שלה. האצטדיון לא צפוי להיות מלא, אך כרגע 14 אלף אוהדים משני המחנות הבטיחו את מקומם באיצטדיון כולל המנויים, כאשר 9 מהם של מכבי. אוהדי מכבי יוכלו לרכוש קרוב ל-20 אלף כרטיסים, בעוד שאוהדי הפועל יוכלו לרכוש כמחצית.

עוד בנושא:

שחקנים בהפועל חיפה: קיימת מתיחות בין פלקושצ'נקו לצוות המקצועי

עדן בן בסט הפועל חיפה. איציק יצחקי,
יכבוש מול האקסית? עדן בן בסט/איציק יצחקי

ניר קלינגר מאמן הקבוצה אמר במסע"ת לפני המשחק: "זו העבודה של העיתונאים להתעסק בהיסטוריה ותארים, אנחנו התאוששנו מהר מהמשחק ביום ראשון ואנחנו בשיא ההכנות והריכוז לקראת הדרבי ואין צורך להרחיב במילים על החשיבות של המשחק. נעשה את הכול כדי לתת הופעה יפה ביום שני. כמי שחווה המון דרבים גם בחיפה וגם בתל אביב, אז לטעמי במשחק שכזה גם אם ישנם פערים אין הקבוצות אז זה תמיד מצמצם".

"נכון שדרבי יותר יוקרתי, אבל אלו אותם שלוש נקודות שמחלקים על ניצחון. אין ספק שקרה משהו שמשנה את כללי המשחק, אבל אל לנו להיסחף באווירה הכללית. זה התפקיד שלי להביא את השחקנים לרמת מוכנות גבוהה. יש הייפ סביב הקבוצה שאני לא זוכר כמותו, אבל אמרתי שכל ההצלחה השנה היא בעיקר בזכות השחקנים שנותנים הופעות יוצאות מהכלל על המגרש".

על רן קדוש השוער שיפתח בדרבי: "הוא הגיע להפועל חיפה כדי להיות שוער בסגל וכשצריך אותו הוא ישחק. אני מאוד שמח שבחרנו בו לצד שטקוס כי הוא משרה הרבה מאוד רוגע. הוא שוער לגיטימי, מנוסה וקר רוח. אנחנו סומכים עליו".

המאמן התייחס להחלטות השיפוט נגד הקבוצה שלי: "סבלנו מכמה החלטות שיפוט שנויות במחלוקת, אני חושב שההרחקה של קפילוטו היתה מיותרת וגם האיש שיושב לידי סבל מזה" (עדן בן בסט).

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
שחקני הפועל חיפה באימון. איציק יצחקי,
שחקני הפועל חיפה באימון/איציק יצחקי

עדן בן בסט אמר: "אנחנו לא מקלים ראש אפילו לדקה, אנחנו יודעים שמחכה לנו משחק סופר קשה וניערך בהתאם. אין ספק שהשנה אנחנו באים בעמדה אחרת ואנחנו כל כך רוצים לשמור על זה. גם אם שבוע הבא נשחק מול אשדוד או כל קבוצה אחרת נגיע באותה רמת מוכנות".

לשאלה האם יחגוג אם יכבוש מול האקסית, אמר: "בעזרת השם אם אני אכבוש בוודאי שאחגוג".

בקבוצה ישנה דריכות רבה לקראת המשחק. "אם ננצח את הדרבי, זאת כנראה העונה שלנו. נצבע את העיר באדום", אמרו אתמול בקבוצה. הבלם גבריאל תאמאש ערך אתמול אימון כמעט מלא וצפוי לפתוח בהרכב. לעומתו, השוער ארנסטס שטקוס החל בריצה קלה ועדיין בספק גדול למשחק. רסמוס סויסטאד נעדר מהאימון בשל וירוס קל אך צפוי לחזור לאימונים הבוקר. קלינגר עצמו צפוי לעלות עם סויסטדט כבלם וייתכן מאוד שלירן סרדל יפתח בקישור האחורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully