וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים בהפועל חיפה: קיימת מתיחות בין פלקושצ'נקו לצוות המקצועי

28.11.2017 / 8:06

הזעם על החילוף הוא אחד מתוך שורה של אירועים שבעקבותיהם נוצרה המתיחות. בסביבתו של השחקן מלינים על היחס והשכר אבל במועדון טוענים: "לא מגיע לקלינגר יחס כזה. הוא מתנהג כמו כוכב"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

שחקנים בהפועל חיפה מדווחים על מתיחות שקיימת בין הצוות המקצועי למקסים פלקושצ'נקו. הם מספרים כי המתיחות החלה בעקבות דבריו של קלינגר בתחילת העונה לפיהם השחקן אינו מנהל חיים ספורטיביים, ונמשכה למרות שהקשר קיבל מהמאמן את המפתחות בקישור ולא העריך זאת מספיק. "לא מגיע לקלינגר לקבל יחס כזה ממקסים. הוא נתן לו קרדיט מעל ומעבר. במקום ללמוד להיות שחקן קבוצתי, הוא בוחר להתנהל כמו כוכב ושוכח איפה הוא נמצא", אמרו במועדון.

כזכור, במהלך המשחק שלשום, פלקושצ'נקו הביע את אכזבתו מהחילוף של קלינגר וסינן לעברו מספר מילים לאחר החילוף, אחרי שהשליך בקבוק מים. קלינגר שלא הופתע מכך הגיב: "תנוח, ותנשום עמוק", והשחקן בתגובה "עשה פרצופים", כהגדרת גורמים שישבו על הספסל. השחקן עצמו סיפר לחבריו כי הוא מרגיש פגוע מכך שהמועדון לא משדרג משמעותית את החוזה שלו, זאת למרות שחתם על הסכם חדש. "מקסים לא מרוויח כמו השחקנים הבכירים. מצד אחד לא משלמים לא מספיק ומצד שני דורשים סכומים אסטרונומיים על מכירה עתידית", אמרו. כרגע אין הצעות על השחקן, ששואף לצאת לאירופה בתום העונה למרות שבמועדון סבורים שזה עדיין מוקדם מדי.

כזכור, בתחילת העונה ביקר ניר קלינגר את התנהלותו של פלקושצ'נקו, אחרי ניצחון 3:1 על אשקלון, בו השחקן לא פתח בהרכב ונראה כעוס. "גם אני הייתי רוצה לראות את מקסים פותח. גדלו תחתיי מספיק שחקנים שהלכו בדרך שלי והגיעו רחוק, תסתכלו על אשדוד", אמר אז קלינגר. "יש דברים שאני מצפה, בחינוך, בערכים ובדברים האלה מקסים עוד צריך להשתפר. הוא צריך להחזיר במגרש, בחיים הספורטיביים". גם בעונה שעברה חלה מתיחות מסוימת בין השחקן לצוות המקצועי, כשזה הביע את אכזבתו מכך שלא פתח בהרכב של דני גולן וניר קלינגר בהפסד הביתי לקריית שמונה בתחילת מרץ.

עוד בנושא
ליגת העל: הפועל חיפה ומכבי תל אביב נפרדו ב-2:2 מהנה וקצבי
זעם על הרחקת קפילוטו. ניר קלינגר: "רוצה איצטדיון אדום בדרבי"

מקסים פלקושצ'נקו שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
כרגע אין עליו הצעות. פלקושצ'נקו/אדריאן הרבשטיין

במהלך האימון אתמול החמיא המאמן לשחקניו כשאמר באסיפה: "זאת הפועל חיפה החדשה, עבר כמעט סיבוב ואנחנו לא נופלים מאף קבוצה". גבריאל תמאש ערך אימון הליכה וצפוי לפתוח בהרכב כשרסמוס סויסטדט עשוי לפתוח לצדו ולירן סרדל או גל אראל בקישור.

בעניין אחר: מתברר כי האדום הראשון שספג ניסו קפילוטו בקריירת הבוגרים שלו הוא לא התקדים הראשון שנוצר במשחק האחרון. לירן סרדל שענד את סרט הקפטן בעבר עשה זאת רק במסגרת גביע הטוטו ושלשום הייתה זאת הפעם הראשונה שהוא עושה זאת בליגה. "חבל מאוד שמקסים, שיכול להפוך לאחד השחקנים המשמעותיים בליגה, לא לוקח דוגמא ממנו. סרדל לא השחקן הכי מבריק בקבוצה, אבל נותן הכל ומתנהל כמו מקצוען. הוא יהיה הקפטן השלישי עד תום העונה", אמרו בקבוצה. ההחלטה של קלינגר אינה מובנית מאליה, בעיקר לנוכח העובדה שדור מלול ושחקנים ותיקים נוספים נמצאים בסגל.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully