וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיאנדרה קיין: "נחיה עם התוצאה כל עוד ניתן 100 אחוז מעצמנו"

30.11.2017 / 8:38

שחקן מכבי תל אביב דרוך לקראת המפגש עם ז'לגיריס (21:05, ספורט5): "היה טוב להתרחק קצת מכדורסל. אנחנו בטוחים בעצמנו". איתי שגב: "רוצים לתת משחק טוב מול הקהל הביתי"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב תנסה להתאושש הערב (חמישי, 21:05, ספורט5) מהתבוסה הכואבת לברצלונה במחזור הקודם ביורולג, כשתארח את ז'לגיריס במסגרת המחזור העשירי. הצהובים במאזן של 4:5, ומאמנם נבן ספאחיה שב והדגיש בפני שחקניו כי כי עליהם להיות מרוכזים בהגנה לאורך כל המשחק.

"השבוע ללא משחקים היה טוב, תמיד טוב להתרחק קצת מהכדורסל, בייחוד שהיה לנו כזה עומס", אמר דיאנדרה קיין. "עכשיו חזרנו, היה שבוע טוב של אימונים, אנחנו בטוחים בעצמנו ובמשחק שלנו, בקבוצה ובצוות האימון שיכינו אותנו על מנת לנצח את המשחק הזה, נעשה כל שביכולותינו להביא את זה למגרש. אנחנו צריכים את הניצחון, בייחוד מול הקהל הביתי שלנו, להגן על הבית".

האמריקאי נשאל על האחוזים שלו מחוץ לקשת העונה (1 מ-7 ביורוליג), והשיב: "זה הכדורסל. סטף קרי, שהוא מהקלעים הטובים בעולם, קולע לפעמים 0 מ- 10. זה קורה, צריך להמשיך לזרוק שלשות, עם הביטחון שנצבור הזריקות יכנסו בסוף".

על חוסר היציבות של הקבוצה אמר קיין: "אלו פשוט משחקים שונים, אנחנו משחקים עם אותה אינטנסיביות בכל משחק, אנחנו אותה קבוצה עם אותו סגנון משחק. בברצלונה שיחקנו קשוח, נלחמנו והם פשוט קלעו הרבה מהשלוש ואנחנו החטאנו הרבה זריקות טובות. במשחק נגד אפס שחקן אחד קלע 9 שלשות, היה לו ערב אדיר, ההפרש צומצם ושוב הוא קלע. שיחקנו חזק וצריך לשמור על יציבות ולשחק באותה צורה. נחיה עם התוצאה כל עוד ניתן 100 אחוז מעצמנו".

איתי שגב הוסיף: "אנחנו צריכים להציג משחק טוב יותר, בטח אחרי ברצלונה ואחרי ההפסד שהיה לנו פה. אנחנו רוצים לחזור לכאן ומול הקהל הביתי שלנו לתת משחק טוב, לבוא מרוכזים ולנצח את המשחק. הצוות המקצועי עובד איתנו על הדברים שהם רואים לנכון. עד עכשיו אני חושב שזה עבד טוב ואנחנו רואים את זה בתוצאות. קורה שלפעמים זה מצליח פחות או מצליח יותר, יש לנו פה צוות מצוין שעובד איתנו ומראה לנו את הדברים ואני בטוח שאנחנו נשתפר".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

עוד בנושא:

נבן ספאחיה: "ז'לגיריס קבוצה חזקה ומאומנת, נילחם מול הקהל שלנו"
שאראס על מכבי תל אביב: "לא הייתי רוצה לאמן קבוצה בלי מקומיים"

דאנדרה קיין שחקן מכבי תל אביב. GettyImages
לא חושב שיש חוסר יציבות. קיין/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully