וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבן ספאחיה: "ז'לגיריס קבוצה חזקה ומאומנת, נילחם מול הקהל שלנו"

29.11.2017 / 20:00

הצהובים רוצים לחזור למסלול הניצחונות על חשבון הקבוצה של שאראס (ה', 21:05, ספ' 5), המאמן התייחס ליריבה במסע"ת והוסיף: "צריך עקביות כדי לשחק ברמה הזו, מאמין שנתגבר על מה שקרה בברצלונה"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב ערכה היום (רביעי) מסיבת עיתונאים לקראת המפגש הביתי מחר (21:05, ספורט 5) עם ז'לגיריס הליטאית במסגרת המחזור העשירי ביורוליג. הצהובים, עם מאזן 4:5, ינסו להתאושש מתבוסה הכואבת לברצלונה במחזור הקודם דווקא נגד הקבוצה של אגדת המועדון, שרונאס יאסיקביצ'יוס, הלא הוא שאראס.

שחקן מכבי תל אביב כרם משעור. יוסי ציפקיס
ישחק עם מסיכה. כרם משעור/יוסי ציפקיס

נבן ספאחיה התכונן ליריבה ואמר: "אחרי ההפסד הקשה לברצלונה אנחנו חוזרים הביתה ונהיה חייבים להגיד היטב מול יריבה חזקה כמו ז'לגיריס. זו קבוצה חזקה ומאומנת, קבוצתית מאוד ולא תלויה בשחקן אחד או שניים".

על חוסר היציבות של הקבוצה, אמר: "אנחנו צריכים עקביות כדי לשחק ברמה הזו. זו העונה הראשונה של השחקנים האלו ביחד, אנחנו מבינים את זה וגם לפני ברצלונה היינו באותה סיטואציה. מצאנו דרך להתגבר על זה ואני מקווה שנמצא גם הפעם".

המאמן התייחס לסוגיית ג'ייק כהן ואמר: "זו החלטה של מכבי שהוא ישחק בנבחרת. נראה מחר עד כמה זה צפוי להשפיע עליו. הוא התאמן איתנו והדבר הכי חשוב מבחינתי הוא שהוא לא ייפצע בנבחרת, אין לי בעיה איתו".

ספאחיה התייחס לתבוסה מול ברצלונה ואמר: "אני יכול לכעוס וברור שאני כועס, אבל צריך למצוא מה לא היה טוב ולהמשיך, לא להיות דרמטיים. אני מבטיח שנילחם, בוודאי מול האוהדים שבאים לתמוך בנו". על שאראס המאמן שמנגד: "אני יודע שהוא אגדה וכמה אוהבים אותו במכבי. אני מצפה לראותו אבל מקווה שהוא יפסיד".

על כרם משעור: "הוא בריא במאה אחוז, יש לו מסיכה ואני מאמין שהוא יילך וישתפר. לא יודע כמה הוא ישחק מול ז'לגיריס אבל בליגה הוא בוודאי יקבל דקות חשובות".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה. יוסי ציפקיס
קרב לא פשוט מול שאראס. נבן ספאחיה/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully