וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משנה כיוון: אנדרה וילאש בואש הפסיק לאמן כדי להתחרות בראלי דקאר

הפורטוגלי התפטר מתפקידו בשנגחאי לקראת סוויץ' דרמטי מעולם הכדורגל. אקס צ'לסי וטוטנהאם, שנחשב להבטחה גדולה בתחילת דרכו, רצה בתחילה לצאת למירוץ על אופנוע, אך שוכנע לנהוג בטנדר

וידאו: רויטרס, עריכה: טל רזניק

בווידאו: אנדרה וילאש בואש מתכונן למשחק כמאמן טוטנהאם ב-2012

אנדרה וילאש בואש נחשב עד לפני מספר שנים לאחד המאמנים הצעירים המבטיחים ביותר בכדורגל האירופי, ולמרות שהוא רק בן 40 הספיק לעבוד כבר בצ'לסי, טוטנהאם, פורטו וזניט סנט פטרסבורג - אך היום (רביעי) שינה כיוון לחלוטין, התפטר מתפקידו בשנגאחי SIPG הסינית ולקח פסק זמן מאימון כדי להתחרות בראלי דקאר ב-2018.

לא מדובר פה בטעות. הפורטוגלי, שדודו השתתף באירוע המוטורי הידוע ב-1982, ישתתף בקבוצת 'טויוטה הילאקס' במירוץ שיחל ב-6 בינואר בבוליביה ויימשך 15 ימים עד לסיומו בארגנטינה. וילאש בואש, שחובב ספורט מוטורי, רצה בתחילה לעשות את המירוץ המפרך על אופנוע שטח, אך שוכנע להחליף לטנדר והוא ייסע יחד עם בן ארצו, רובן פאריה.

"שוחחתי עם חברי אלכס דורינגר, המאמן של קבוצת אופנוענים, והוא אמר לי שאזדקק להכנה של שנה שלמה כדי להיות מוכן ושעדיף לי לנסוע במכונית", אמר וילאש בואש, "אז יצרתי קשר עם הקבוצה והנה אני פה".

וילאש בואש שימש כעוזרו של ז'וזה מוריניו בפורטו, צ'לסי ואינטר ונחשב ליורשו, כאשר קיבל את משרת המאמן הראשי באקדמיקה, ומיד לאחר מכן בפורטו. הוא זכה עם מועדון הפאר הפורטוגלי בטרבל כבר בעונתו הראשונה, כולל אליפות לאל אף הפסד בליגה וזכייה בליגה האירופית, וליבה את ההשוואות למוריניו כאשר חתם בצ'לסי ביוני 2011, אך פוטר עוד לפני סיום העונה. הוא המשיך לטוטנהאם ממנה פוטר לאחר עונה וחצי לאחר תבוסות רצופות, 6:0 מול מנצ'סטר סיטי ו-5:0 בבית מול ליברפול. הוא ייצב מעט את הקריירה עם דאבל ברוסיה, משם המשיך לסין - וכעת שינה כיוון לחלוטין.

עוד בנושא

חצי שנה אחרי שהתפטר מקריסטל פאלאס: סם אלרדייס מונה למאמן אברטון
בנה לה בית: 10 אפשרויות לקראת הגרלת הבתים של מונדיאל 2018
ניימאר: "יכולים לנצח כל נבחרת". רונאלדו: "רגוע לקראת ההגרלה"

אנדרה וילאש בואש מאמן צ'לסי. GettyImages
יורד מהקווים. אנדרה וילאש בואש/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully