וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדן סטייט ניצחה את הלייקרס אחרי הארכה, עומרי כספי לא שותף

דוראנט (29) וקרי (26) חזרו והיו מצוינים ברגעי ההכרעה, האלופה התקשתה מאוד לפני שניצחה 123:127. הישראלי לא קיבל ולו דקה אחת לראשונה זה למעלה מחודש. אינגרם קלע 32 למפסידה

צילום: נועם אשל עריכה: מתן חדד

עומרי כספי לא שותף, לאחר שפתח בארבעה מחמשת המשחקים האחרונים של האלופה. זו הפעם הראשונה שהישראלי לא עולה מהספסל מאז ה-25 באוקטובר.

זה הלך מאוד, מאוד קשה, ולפרקים היה נדמה כאילו אחרי ההפסד לסקרמנטו, גולדן סטייט (6:16) תפסיד לעוד אחת מהקבוצות החלשות במערב, אך בסופו של דבר, לאחר שובם של קווין דוראנט וסטפן קרי, היא שרדה עם 123:127 דרמטי על לוס אנג'לס לייקרס (13:8) אחרי הארכה. בכך התחיל לו ברגל ימין מסע בן שישה משחקי חוץ.

עוד בנושא:

הת'אנדר ממשיכים לשקוע, יוסטון דוהרת, משחק הזוי לבן סימונס
כספי בריאיון נרחב בארה"ב: "כשהווריירס התקשרו, לא הצלחתי לישון"

שחקן גולדן סטייט ווריירס קווין דוראנט מול שחקן לוס אנג'לס לייקרס לונזו בול. AP
איזו דרמה. דוראנט מול בול/AP

במחצית הראשונה החטיאו קרי וקליי תומפסון את רוב הזריקות שלהם, ומנגד ברנדון אינגרם וג'וליוס רנדל העניקו ללייקרס 50:54 עם הירידה לחדרי ההלבשה. ברבע השלישי התחמם לונזו בול וקלע שמונה רצופות, ועם העליה לרבע המכריע הראה לוח התוצאות על 84:84. קונטביוס קלדוול פופ קבע 106:109, דקה לסיום, דוראנט השווה עם שלשה טיפוסית אך החטיא ג'אמפ, חמש שניות לסיום, ובמצב של 109:109 הלייקרס קיבלו הזדמנות לנצח את המשחק. הם הלכו לאינגרם, שהחטיא, והמשחק הלך להארכה. קרי צלף שתי שלשות רצופות, הוסיף אחת נוספת לאחר מכן וקבע 118:124, אך אינגרם, בהצגה אדירה, חטף מדוראנט והוריד ל-124:123 בלבד, 14 שניות לסיום. סטף נשלח אל הקו וסיפק החטאה נדירה, אך האלופה השתלטה איכשהו על הריבאונד, ושרדה.

דוראנט סיים עם 29, קרי הוסיף 26, תומפסון 20 ודריימונד גרין היה רחוק אסיסט אחד מטריפל דאבל, עם 15, 11 ריבאונדים, 9 אסיסטים וגם 4 חטיפות. מנגד, שיא קריירה של אינגרם (32, כמו גם 7 איבודים) לא הושיעו את הלייקרס, שיכולים להיות מרוצים מאוד על הפייט הנהדר שנתנו. קלדוול פופ וקלארקסון הוסיפו 21 כל אחד, בול הוסיף ל-15 הנקודות שלו 10 אסיסטים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקן לוס אנג'לס לייקרס ברנדון אינגרם מול שחקן גולדן סטייט ווריירס קווין דוראנט. רויטרס
תצוגת שיא לא הספיקה. אינגרם מול דוראנט/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully