וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחמישי: קרית גת מארחת את בני הרצליה בגביע המדינה

29.11.2017 / 17:16

הפועל תל אביב מחכה למנצחת במשחק ההשלמה בסיבוב א' בו תארח קבוצת הצמרת מהלאומית את הקבוצה מהשרון (19:30). וויליאמסון בספק, בכורה מחודשת לאבירם זליקוביץ'

one

משחקי סיבוב א' בגביע המדינה, שיצאו לדרך לפני כחודש וחצי, יגיעו לסיומם מחר (חמישי) במשחק בו תארח מכבי קרית גת, המדורגת שנייה בליגה הלאומית, את בני הרצליה, מתחתית ליגת העל (19:30, שידור ישיר באתר איגוד הכדורסל, שופטים: עומר אסתרון, אסף אנגלברג ותומי וובר). המנצחת במשחק תפגוש בשמינית הגמר את הפועל תל אביב בביתה, במשחק שייערך בסוף השבוע של ה-24 לדצמבר.

קרית גת היא אחת המועמדות הבולטות לעלות העונה לליגת העל. הקבוצה של רועי חגאי פתחה את העונה עם שישה ניצחונות בשבעה משחקים, ואף זכתה בגביע הליגה. את הקבוצה מובילים רוברט רות'בארט, הישראלי הטוב בלאומית עם 19.7 נקודות ו-13.7 ריבאונדים למשחק, נמרוד טישמן, אלון ספיר והזרים קדריק מייז וג'ון וויליאמסון. וויליאמסון נמצא בספק גדול למשחק לאחר שפספס את משחקי הליגה האחרונים של הקבוצה בשל פציעה. אם ייעדר את מקומו יתפסו כרמל בוכמן ועמית זיס.

בני הרצליה יצאה לפגרה עם הפסד ביתי להפועל ירושלים שמנע ממנה לפתח מומנטום חיובי. במהלך השבוע האחרון עסקו במועדון בהכנסת הרכש החדש-ישן אבירם זליקוביץ' לעניינים, לאחר שחתם בתחילת פגרת הנבחרת במועדון, אך הוא עשה זאת ללא שון דאוסון ששהה עם נבחרת ישראל בצמד המשחקים במוקדמות אליפות העולם. מי שעוד ינסה להכנס לעניינים הוא הגארד הניגרי-אמריקאי מייק אפבראה, שנמצא במועדון על חוזה זמני. טים קמפטון ג'וניור, שנפצע במשחקו הראשון במועדון, ימשיך להעדר.

עוד בנושא:

אחרי שנה בירושלים, משחקי חצי גמר וגמר גביע המדינה יחזרו ליד אליהו
גביע המדינה: מכבי רעננה הפתיעה עם 80:81 על הפועל גלבוע גליל
גביע המדינה: הפועל אילת ועירוני נס ציונה העפילו לשמינית הגמר

רוברט רות'בארט, נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
הישראלי הטוב בלאומית ימשיך להרשים גם בגביע? רוברט רות'בארט/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully