וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תולה את הכפפות: השוער האגדי ז'וליו סזאר פורש מכדורגל

הברזילאי בן ה-38 שוחרר מבנפיקה כחצי שנה לפני תום חוזהו והחליט לפרוש. הוא נפרד מחבריו בדמעות. זכה עם אינטר בחמש אליפויות איטליה ובליגת האלופות ושיחק ב-2 מונדיאלים

ז'וליו סזאר שוער נבחרת ברזיל. GettyImages
אגדה. ז'וליו סזאר/GettyImages

השוער האגדי ז'וליו סזאר פרש מכדורגל בגיל 38. הברזילאי סיכם עם בנפיקה על פרידה כחצי שנה לפני תום חוזהו, ואתמול נפרד בדמעות בחדר ההלבשה של הקבוצה.

ז'וליו סזאר שיחק שבע שנים בפלמנגו, אבל התפרסם במהלך שבוע השנים בהן לבש את מדי אינטר. הוא שיחק בנראזורי 300 פעמים בכל המסגרות ורשמית ההישגים שלו איתה ארוכה: 5 אליפויות (אחת מהן במסגרת הקאלציופולי), 3 גביעים, 4 סופרקופה איטלקי, 1 ליגת האלופות ו-1 אליפות העולם לקבוצות.

בשנים שלו באינטר ז'ולוי סזאר ביסס את מעמדו כשוער הבכיר של נבחרת ברזיל, שאת מדיה הוא לבש 87 פעמים. הוא שיחק במונדיאלים 2010 ו-2014 (ב-2006 נכלל בסגל ולא שיחק), אבל שני המשחקים האחרונים שלו בסלסאו היו ה-7:1 נגד גרמניה בחצי הגמר וה-3:0 מול הולנד במשחק על המקום השלישי.

הברזילאי עזב את אינטר בקיץ 2012 וחתם בק.פ.ר האנגלית. אחרי עונה לא מוצלחת, עבר לטורונטו מהמ-MLS ובהמשך חתם בבנפיקה. הוא שימש כשוער ראשון במשך שתי עונות, אבל בעונה שעברה הפך לשחקן ספסל והעונה שותף בשני משחקי ליגה ובתבוסה 5:0 לבאזל בליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully