וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריס סמית' קיבל אזרחות ישראלית וינסה להרשים את עירוני נהריה

29.11.2017 / 9:39

הגארד האמריקאי (30, 1.88), אחיו של שחקן ה-NBA ג'יי אר סמית', התגייר ועלה לאחרונה לישראל. ייבחן בשורות הקבוצה של אריק אלפסי. בשנה שעברה הוא שוחרר אחרי משחק אחד בלאומית

one

הגארד האמריקאי כריס סמית' קיבל בימים האחרונים אזרחות ישראלית וייבחן בשורות עירוני נהריה. סמית', הוא אחיו של שחקן ה-NBA ג'יי אר סמית', והקשר שלו עם ישראל נוצר בעונה שעברה כשהגיע כדי לנסות ולמצוא קבוצה. סמית' חתם על חוזה זמני בהפועל גליל עליון מהליגה הלאומית, שוחרר אחרי משחק אחד, אך נשאר בישראל לתקופה, כשלדברי מקורביו התאהב בארץ וביהדות והחליט להתגייר. את הגיור ביצע בארצות הברית, ובשנה האחרונה פעל כדי לקבל אזרחות ישראלית. הוא הגיע ארצה במסגרת ארגון "נפש בנפש", וקיבל אזרחות ישראלית.

סמית' (30, 1.88), יליד ניו ג'רזי, שיחק כדורסל ופוטבול בתיכונים. בקיץ 2007 החל ללמוד באוניברסיטת מנהטן הקטנה, ושיחק בה במשך שנתיים, ולאחר שנה שישב בחוץ הגיע ללואיוויל הגדולה של ריק פיטינו ובשנתו השנייה במכללה רשם 9.7 נקודות, 3.6 ריבאונדים ו-1.9 אסיסטים. אחרי שנבחן בליגת הקיץ במדי ניו יורק, קיבל חוזה למחנה הקבוצה אך נפצע. את עונת 2013/14 העביר במעבר בין ניו יורק ניקס, בה לא זכה לשחק, לליגת הפיתוח, אך גם שם לא גמר את העונה. בפברואר 2015 חתם בליגה בקוסובו אך שוחרר אחרי חודש. כעבור שנה קיבל חוזה בליגה הקנדית. כאמור, בקיץ שעבר שיחק משחק אחד במדי גליל עליון, אך קלע רק 2 נקודות ושוחרר.

בנהריה ינסה סמית' להרשים ואם יעשה כך יקבל חוזה. הסגולים פתחו את העונה טוב מאוד עם ארבעה ניצחונות בשבעת מחזורי הפתיחה, ובמשחק הליגה הבא שלהם יארחו את מכבי אשדוד.

כריס סמית' במדי ניו יורק ניקס בשנת 2013. AP
חוזר לישראל. כריס סמית'/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully