וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלייק גריפין עלול להחמיץ חודשיים, הסערה בממפיס לא נרגעת

הפציעה של כוכב הקליפרס פחות גרועה מהחשש הראשוני, אך הוא צפוי להיות מושבת לתקופה ממושכת. סטיבן ג'קסון וצ'נדלר פרסונס הסתכסכו על רקע פיטוריו פיזדייל. וגם: התקרית של סטף קרי

רויטרס

פיטוריו של דייויד פיזדייל ממשיכים לעורר הדים ב-NBA ומסביבה, ואחרי שרבים (כולל לברון ג'יימס, וינס קרטר, אייזיה תומאס ודמיאן לילארד) יצאו להגנתו של מאמן ממפיס לשעבר וגינו את החלטת הגריזליס להחליפו רצה גם שחקן העבר, סטיבן ג'קסון, להתייצב לצד פיזדייל - והכניס את עצמו לסכסוך מול צ'נדלר פרסונס, אותו ניהלו לעיני כל באינסטגרם.

"קואץ' פיזדייל, אתה לא יכול לרצות את זה יותר מהשחקנים", כתב ג'קסון, שפרש ב-2015 אחרי 14 עונות ב-NBA, "אי אפשר לצאת למלחמה בלי חיילים. איך מצפים ממנו לנצח בלי כלבים בקבוצה שלו ועם רכז פצוע? אם שואלים אותי, זה משחק מכור. תפטרו את צ'נדלר פרסונס". לפוסט עצמו הוסיף ג'קסון תמונה ובה נכתב: "אתם נותנים 100 מיליון לבחור שלא אכפת לו מהמשחק או מלנצח, אבל מצפים ממאמן לגרום לניסים לקרות".

עוד בנושא

אחרי מעט יותר משנה: דייויד פיזדייל פוטר מממפיס
בלייק גריפין שוב נפצע בברכו, דוק ריברס: "זה לא נראה טוב"
סטיב קר מגן על עומרי כספי: "מניח שהיה מגע, היתה שריקה קשה"

הפורוורד של ממפיס, שגם כך סופג לא מעט ביקורות על יכולתו לאחר שחתם בקיץ שעבר על חוזה בשווי 94 מיליון דולר וכבר ספג העונה שריקות בוז מאוהדי הגריזליס, לא נותר חייב. "זה מטורף בעיני שאדם שהיה בנעליים שלי, שיודע כמה קשה להגיע לכאן ויודע כמה הפציעות נוראיות, יכול לשנוא ככה", הגיב פרסונס, "אתה כועס שאני מפרנס את המשפחה שלי? אני לא אוהב את המשחקים כי עברתי שלושה ניתוחים בברך? אתה לא מדבר בהיגיון ונשמע מריר. ה-NBA היא אחווה, תפסיק לשנוא".

התשובה של ג'קסון לא איחרה להגיע, והיא לא הייתה נעימה: "אתה לא אח שלי. הייתי ונשארתי טוב ממך. זה מבאס לראות שחקנים שגורמים למאמנים להיראות רע כי הם לא מוכנים לתת 11 אחוז. אני אוהב את המשחק ותמיד אהבתי. לא בחרנו באותה דרך, אנחנו שונים לגמרי. כל אחד יעדיף אותי על פניך כחבר לקבוצה. אני שונא לראות את הכיוון אליו הולך המשחק".

בהמשך הוסיף: "זהו לא ויכוח. יש לי תשוקה למשחק ואני שונא לראות כשלא מעריכים אותו. שונא לראות מאמן טוב מפוטר כי אכפת לו יותר מאשר לשחקנים. העובדה היא שלא כל השחקנים הם בסדר ואני יכול לספור את אחי ה-NBA האמיתיים שלי בשתי ידי".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן ממפיס צ'נדלר פרסונס. AP
הרוחות סוערות. צ'נדלר פרסונס/AP

בינתיים ה-GM של ממפיס, כריס וואלאס, הגיב על השמועות לפיהן מארק גאסול הוא זה שהביא לפיטוריו של פיזדייל, בעקבות סכסוך בין השניים. "היה מתח ביניהם", הודה, "זה היה חלק מהעניין אבל לא הגורם המכריע. דיברנו עם מארק בזמן אמת, במקביל לשיחות שערכנו עם פיזדייל".

* בימים האחרונים סופג סטף קרי ביקורות על סרטון שהופץ בטוויטר, ובו הוא נראה מתעלם מילד שמבקש ממנו חתימה, ועוד אחרי ששאר שחקני גולדן סטייט העניקו לו חתימות ברצון. רכז הווריירס אפילו לא הגיב כאשר הילד צעק: "קרי, אני אוהב אותך". מי שיצא להגנתו של סטף היא אישתו, איישה, שכתבה: "נמאס לי לראות את זה. הוא חיפש מישהו מהמשפחה בתוך קהל של מאה אנשים שאי אפשר לראות כי הם מחות לפריים. הוא בחיים לא היה מתעלם בכוונה מסנאי, בטח לא מילד קטן וחמוד".

* הפציעה של בלייק גריפין, שנפגע בצורה מדאיגה בדרבי של הקליפרס מול הלייקרס הלילה, פחות חמורה ממה שנדמה היה תחילה. גריפין, שברכו השמאלית התעקמה לאחר שחברו לקבוצה אוסטין ריברס נשען עליה, סובל מנקע ברצועות הברך והוא ייעדר לתקופה מסוימת, שעשויה להגיע לחודשיים, אך מדובר בפציעה פחות חמורה ממה שבקליפרס חששו תחילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully