וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע איטלקי: פורדנונה מהליגה השלישית הפתיעה את קליארי

הקבוצה שרק העונה עלתה מהליגה הרביעית רשמה 1:2 בחוץ בסיבוב הרביעי ותפגוש את אינטר בשמינית הגמר. סיטאדלה מהליגה השנייה העיפה את ספאל. סמפדוריה הביסה 1:4 את פסקארה

דניאלה דוסנה שחקן קליארי. GettyImages
הדחה מפתיעה. דוסנה/GettyImages

הסיבוב הרביעי בגביע האיטלקי יוצא הערב (שלישי) לדרך עם שלושה משחקים, כאשר בראשון מביניהם נפלה הפתעה לאחר שפורדנונה מהליגה השלישית ניצחה 1:2 בחוץ את קליארי מהליגה הבכירה. גם ספאל מהליגה הבכירה הודחה, עם הפסד ביתי 2:0 מול סיטאדלה מהליגה השנייה. סמפדוריה הביסה 1:4 את פסקארה.

קליארי - פורדנונה 2:1

הקבוצה שעלתה רק העונה מהליגה הרביעית לשלישית רשמה ניצחון חוץ סנסציוני על המדורגת 13 בסרייה A. הבונוס: מפגש מול אינטר בשמינית הגמר. מיגל אנחל הפתיעה עם בעיטה יפהפייה מחוץ לרחבה, כבר בדקה השביעית, לפני שדניאלה דוסנה המנוסה איזן מקרוב (18). המילה האחרונה הייתה שייכת לאלסנדרו באסולי, שנגח משני מטרים פנימה כדור קרן בדקה ה-62, כאשר עד לסיום הצליחו האורחים להגן את היתרון ולרשום את ההפתעה.

ספאל - סיטאדלה 2:0

גם במשחק השני של הערב נפלה סוג של הפתעה, כאשר סיטאדלה מצמרת הליגה השנייה העיפה את ספאל, הממוקמת מתחת לקו האדום בסרייה A. פה מומודו קונאטה (13 בפנדל) ואנדראה צ'נטי (87) כבשו לאורחים, שישחקו אצל לאציו בשלב הבא.

סמפדוריה - פסקארה 1:4

לעומת שתי יריבותיה לליגה הבכירה, הקבוצה מגנואה לא הסתבכה בכלל נגד הקבוצה מליגת המשנה. דוד קונאקי פתח (2) וחתם (74) וגם בישל לגסטון רמירס (9), מה שסגר את המשחק די מהר. רמירס עצמו בישל לג'אנלוקה קארפרי (31) ואילו אחמד בנאלי רק צימק (52). בסיבוב הבא: סמפ אצל פיורנטינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully