וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: שער של סטרלינג בדקה ה-96 סידר למנצ'סטר סיטי ניצחון

המוליכה רשמה ניצחון 19 ברציפות עם 1:2 ביתי ודרמטי מול סאות'המפטון, הפער בפסגה גדל לשמונה נקודות. ארסנל הביסה 0:5 את האדרספילד, צ'לסי ניצחה 0:1 את סוונסי, צמד למוחמד סלאח ב-0:3 של ליברפול, שלושער לוויין רוני ב-0:4 של אברטון

ראחים סטרלינג מנצ'סטר סיטי. רויטרס
שער גדול בדקה ה-96. סטרלינג/רויטרס

המחזור ה-14 בפרמיירליג ננעל הערב (רביעי) עם דרמה גדולה. שער של ראחים סטרלינג בדקה ה-96 סידר למנצ'סטר סיטי 1:2 מול סאות'המפטון. ארסנל הביסה 0:5 את האדרספילד, מוחמד סלאח הבלתי נלאה כבש צמד ב-0:3 של ליברפול מול סטוק סיטי, צ'לסי עשתה את שלה עם 0:1 לא מרשים מול סוונסי בבית, ויין רוני כבש שלושער נדיר ב-0:4 של אברטון מול ווסטהאם החלשה.

אנטוניו רודיגר שחקן צ'לסי. רויטרס
רודיגר חוגג שער נדיר/רויטרס

צ'לסי - סוונסי 0:1

הבלוז היו עצבניים ומתוסכלים מאוד במחצית הראשונה, אנטוניו קונטה גם הורחק אחרי שמחה נגד השופט הרביעי. למרות זאת, הצליחה צ'לסי להשיג את הניצחון התשיעי שלה העונה בליגה בזכות שער של אנטוניו רודיגר בדקה ה-55. סוונסי מסובכת והיא במקום ה-19 והלפני אחרון עם 9 נקודות בלבד.

דקה 45: אנטוניו קונטה התעצבן על הקווים והורחק.

דקה 55: גול! אנגולו קאנטה הגביה כדור יפה בתזמון מושלם לאנטוניו רודיגר, שנגח מקרוב פנימה את ה-0:1 של צ'לסי.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אלכסנדר לקאזט שחקן ארסנל עם מסוט אוזיל. רויטרס
לקאזט ואוזיל חוגגים/רויטרס

ארסנל - האדרספילד 0:5

התותחנים עם ניצחון ליגה שלישי ברציפות ומגיעים מעודדים למפגש מול מנצ'סטר יונייטד בשבת מעודדים מאוד. מסוט אוזיל, שלא שיחק ביום ראשון מול ברנלי בגלל מחלה, חזר להרכב והיה מצוין עם שני בישולים ושער. אלכסנדר לקאזט כבש את הראשון בדקה השלישית, אוליבייה ז'ירו (68 ו-87), אלכסיס סאנצ'ס (69) ואוזיל השלימו (72). ארסנל התייצבה במקום הרביעי עם 28 נקודות. האדרספילד מנגד רשמה הפסד שביעי העונה ונותרה עם 15 נקודות.

דקה 3: גול! התוחתנים עם יתרון מוקדם. ג'אקה הכניס כדור עומק לארון ראמזי, שהמשיך עם העקב והשאיר את אלכסנדר לקאזט לבד מול השוער. הצרפתי השלים היטב וקבע 0:1 לארסנל.

דקה 69: גול! אוזיל העביר כדור רוחב משמאל, ז'ירו המשיך מקרוב פנימה. 0:2 לארסנל.

דקה 70: גול! החגיגה של ארסנל נמשכת. הפעם אוזיל הגביה מימין, אלכסיס סאנצ'ס בעט עם דרופקיק לרשת וקבע 0:3.

דקה 73: גול! ראמזי הכניס כדור עומק לאוזיל, שכבש וקבע 0:4. הגרמני עם שני בישולים ושער בשלוש דקות.

דקה 87: גול! קולשינאץ הקפיץ באין מפריע בתוך רחבת היריבה. הוא הגיע עם זה עד ז'ירו, ש"גנב" לו את הכדור ובעט מקרוב פנימה. 0:5 לארסנל.

ניקולאס אוטמנדי שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
אוטמנדי חוגג את השער העצמי/רויטרס

מנצ'סטר סיטי - סאות'המפטון 1:2

איזו דרמה, איזו דרמה ענקית קיבלנו באתיחד. המוליכה הגאה רשמה ניצחון 19 ברציפות בכל המסגרות עם ניצחון דרמטי במיוחד. ראחים סטרלינג כבש שער נהדר בדקה ה-96 וסידר למנצ'סטר סיטי ניצחון שהקפיץ אותה ל-40 נקודות והגדיל את הפער ממנצ'סטר יונייטד בפסגה בחזרה לשמונה. עוד לפני כן שער של קווין דה בראונה (47) קבע 0:1 לסיטי, אוריול רומאו איזן (75) מול פפ גווארדיולה, שאימן אותו בעונה היחידה שלו בבוגרים של ברצלונה.

דקה 47: גול! דה בראונה הגביה כדור חופשי משמאל, וירג'יל ואן דייק ניסה להרחיק אבל בעט לשערו הוא. 0:1 למנצ'סטר סיטי ובפרמיירליג החליטו להעניק את השער לדה בראונה.

דקה 75: גול! סופיאן בופאל הגיע ראשון לכדור גובה והעביר כדור רוחב יפה לאוריול רומאו, שבעט מקרוב למשקוף ופנימה. 1:1 מפתיע.

דקה 96: גול! דה בראונה מסר רוחב לסטרלינג, שבעט מ-16 מטר לחיבורים עם המון רגש וכישרון. 1:2 ענק למנצ'סטר סיטי ואיזו דרמה. גם פפ גווארדיולה חוגג בטירוף על הקווים.

סאדיו מאנה שחקן ליברפול. רויטרס
מאנה כובש את הראשון של ליברפול/רויטרס

סטוק סיטי - ליברפול 3:0

מוחמד סלאח הלוהט, שכבש ב-1:1 מול צ'לסי בשבת, נכנס כמחליף בדקה ה-67, הספיק לכבוש צמד והוביל את המייטי רדס לניצחון חוץ יקר שהעלה אותם אל המקום החמישי עם 26 נקודות. עוד לפני כן, סאדיו מאנה כבש בדקה ה-17 שער אחרי החלטת שיפוט מפוקפקת.

דקה 18: גול! ג'ורדי גומס העביר כדור רוחב למרות שהכדור נראה בחוץ. זה הגיע לדומיניק סולנקה הצעיר, שהכניס לסאדיו מאנה, והוא הקפיץ מעל השוער את ה-0:1 של ליברפול.

דקה 39: מיניולה ביצע עבירה גסה על מאמה בירם דיוף, שהיה נותר לבד מול שער ריק אלמלא העבירה. למרות זאת, השופט שלף רק צהוב ולא הרחיק את השוער הבלגי.

דקה 77: גול! מאנה הגביה מימין, סלאח הנהדר שרק נכנס בדקה ה-67 בעט מהאוויר לרשת בצורה מושלמת. 0:2 לליברפול.

דקה 83: גול! פיטרס ביצע טעות קשה, ניסה להחזיר לשוער אבל למעשה השאיר את סלאח לבד מולו. המצרי לא ממש התרגש וקבע 0:3 לליברפול. צמד לסלאח שמגיע ל-12 שערי ליגה העונה. איזה שחקן גדול.

אברטון - ווסטהאם 0:4

סם אלרדייס מונה מוקדם יותר למאמן הטופיז וכבר הספיק לשבת ביציע ולצפות בקבוצה החדשה שלו חוגגת מול ווסטהאם. ויין רוני כבש שלושער נדיר (18, 28 ו-67 מיותר מחצי מגרש). הפעם האחרונה בה החלוץ האנגלי הוותיק כבש שלושה שערים במשחק אחד בליגה הייתה בספטמבר 2011, אז ניצחה מנצ'סטר יונייטד 0:5 את בולטון בחוץ. יותר משש שנים. אשלי וויליאמס השלים בדקה ה-78, ווסטהאם בצרות.

משחק נוסף:

בורנמות' - ברנלי 2:1
לבורנמות': ג'ושוע קינג (79), לברנלי: כריס ווד (37), רובי בריידי (65)

מוחמד סלאח שחקן ליברפול. רויטרס
פשוט נהדר. סלאח/רויטרס
פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
גווארדיולה בטירוף אחרי השער של סטרלינג/רויטרס
ויין רוני אברטון. GettyImages
שלושער נדיר. רוני/GettyImages
ריאן שואוקרוס ושחקני סטוק סיטי מוחים כלפי השופט מרטין אטקינסון. GettyImages
שחקני סטוק סיטי מוחים נגד אטקינסון אחרי שהחליט לא להרחיק את מיניולה/GettyImages
סם אלרדייס מאמן אברטון. רויטרס
סם אלרדייס הגיע לצפות במשחק של קבוצתו החדשה, אברטון/רויטרס
אנטוניו קונטה מאמן צ'לסי. רויטרס
קונטה אחרי ההרחקה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully