וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונגר הודיע: "מסוט אוזיל ואלכסיס סאנצ'ס לא יעזבו את ארסנל בינואר"

על אף הדיווחים הגוברים על מעבר אפשרי של הקשר לברצלונה או מנצ'סטר יונייטד ושל החלוץ לסיטי, מאמן התותחנים בישר לאוהדים: "צריך לקרות משהו מאוד לא סביר כדי שלא יסיימו את העונה פה"

one

ארסן ונגר הודיע: מסוט אוזיל ואלכסיס סאנצ'ס לא יעזבו את ארסנל בחלון ההעברות הקרוב בחודש ינואר. מאמן התותחנים נשאל האם שני כוכביו יהיו בסגל גם ב-1 בפברואר, היום שאחרי סגירת חלון ההעברות, והשיב: "כמובן, אין שאלה בכלל". ונגר הוסיף ש"אני לא היחיד שמקבל את ההחלטות כאן, וכמובן שגם לשחקנים עצמם יש חלק בזה, אבל כל עוד זה תלוי בי וזו ההחלטה שלי, אז אין שום סיבה שהם יעזבו, וכבר אמרתי את זה פעמים רבות".

ונגר הוסיף ש"מבחינתי הם ישארו עד סוף העונה. זו ההחלטה שהתקבלה בתחילת העונה, והיא עומדת בעינה גם עכשיו. האם הם ישארו גם אחר כך? על זה כבר בלתי אפשרי לענות. אבל לגבי חלון ההעברות הקרוב, אני רואה אפשרות שהם יעזבו, אלא אם מקרה משהו לחלוטין לא סביר ולא מציאותי".

על פי דיווחים רבים בתקשורת האנגלית, השניים מתוסכלים ומרגישים שמיצו את עצמם בקבוצה. שמו של אוזיל נקשר במעבר אפשרי לברצלונה, שנואשת לחיזוק ולא מצליחה לקדם את המגעים עם ליברפול על פיליפה קוטיניו. הקשר הגרמני אף הוזכר כמועמד להצטרף למנצ'סטר יונייטד.

הסטטוס של אלכסיס סאנצ'ס אפילו מסובך יותר. החלוץ הצ'יליאני כבר היה על סף עזיבה את ארסנל בקיץ האחרון, אולם נשאר לבסוף. בחודשים האחרונים השמועות על מעבר למנצ'סטר סיטי הלכו וגברו, ופפ גווארדיולה אף לא הסתיר את חיבתו לחלוץ ולסגנון המשחק שלו.

שחקני ארסנל מסוט אוזיל, אלכסיס סאנצ'ס. AP
ונגר הבטיח שהם כאן כדי להישאר. אוזיל וסאנצ'ס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully