וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוויין וייד: "סימונס מדהים. יש הרבה דמיון בינו לבין לברון"

בארה"ב מתכוננים למפגש בין קינג ג'יימס למי שמסומן כיורש שלו. וייד התלהב: "תראו את הסטטיסטיקה שלו, הוא בחור שעושה כמעט הכול על המגרש. לרוב הקבוצות יש בעיית מצ'-אפ מולו"

עריכה: מתן חדד

בפילדלפיה 76' עובדים במרץ כדי להכשיר את בן סימונס למשחק נגד קליבלנד הלילה (בין שני לשלישי). האוסטרלי נעדר מהניצחון על אורלנדו לפני יומיים, ובארה"ב לא מעט אנשים מקווים שהוא יוכל לשחק הלילה כדי ליצור מפגש רשמי ראשון בין לברון ג'יימס ליורש המסומן שלו.

סימונס מוליך את הרוקיז בנקודות (18.5), ריבאונדים (9.1), אסיסטים (7.7) וחטיפות (2.1). הוא כבר הספיק לרשום שני טריפל דאבל, ופספס שניים נוספים בריבאונד או אסיסט אחד. דווין וייד, מחבריו הטובים של לברון, אמר: "תראו את השורה הסטטיסטית שלו. הוא בחור שעושה כמעט הכול על המגרש. גארד גדול, מלהיב, בוודאי שאני רואה דמיון בינו לבין לברון".

עוד בנושא:

דרק רוז בקשר רציף עם ראשי קליבלנד: "העול הנפשי עליו עצום"
מארק גאסול: "אני יותר עצבני ומתוסכל ממה שאני יכול להראות"
הפסד שמיני ברציפות לממפיס, מינסוטה גברה על פיניקס

סימונס נבחר ראשון בדראפט 2016, אבל החמיץ את כל העונה שעברה בגלל פציעה. כעת הוא נותן עונת רוקי חלומית ומצעיד את הסיקסרס למאזן חיובי. הקישור ללברון ג'יימס לא נגמר רק ביכולת. השניים חולקים את אותו סוכן, מצויים ביחסי ידידות והתאמנו ביחד בקיץ.

"אף אחד לא ידע איך הוא יראה העונה, רק ידענו שיש לו כישרון, הוסיף וייד, "הוא אומר שהוא מרגיש שהוא יכול להשתפר, אבל כשמסתכלים על המספרים שלו, זה מדהים. הוא לא שיחק כדורסל במשך שנה. הוא לא משחק את המשחק שלו ואין ספק שלרוב הקבוצות בליגה יש בעיית מצ'-אפ איתו".

עומרי כספי, גולדן סטייט ווריירס, מול בן סימונס, פילדלפיה סיקסרס. רויטרס
רק שיהיה בריא. סימונס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully