וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאתכו: "רק מי שלא בועט פנדלים לא טועה, אין לי בעיה לבעוט שוב"

הקשר הישראלי של צסק"א התראיין לאתר הרשמי של המועדון והתייחס להחמצת הפנדל במשחק הליגה נגד האקסית שלו רובין קאזאן: "מאמן השוערים מכיר אותי. יכול להיות שהוא אמר לאן צריך לזנק"

one

ביברס נאתכו נמצא בעיצומה של עונה מרשימה בצסק"א מוסקבה. אחרי תקופה קשה בעונה שעברה הקשר הישראלי הפך לבורג מרכזי בקישור של האדומים וברוסיה יש כאלו המכנים אותו "אנדראה פירלו של צסק"א". עם זאת יכולת הכיבוש של נאתכו מן הנקודה הלבנה טעונה שיפור העונה. אתמול (ראשון) החמיץ הישראלי את הפנדל השני שלו העונה בניצחון 0:1 על רובין קאזאן במדיה החל את הקריירה שלו ברוסיה בתחילת העשור הנוכחי. זהו הפנדל השני שנאתכו החמיץ העונה בליגה הרוסית.

ביברס נאתכו, צסק"א מוסקבה. רויטרס
"התגברתי על הרגשות שלי". נאתכו/רויטרס

היום התייחס השחקן להחמצה בראיון לאתר הרשמי של צסק"א ואמר: "זה היה פנדל טוב שלי. זו לא החמצה שהייתה לי נגד אופה. יכול להיות שמאמן השוערים של קאזאן מכיר אותי מהתקופה שבה שיחקתי שם והוא אמר לשוער לאן לזנק והשוער הזה עשה עצירה טובה. רק מי שבועט פנדלים לא טועה, אם יגידו לי לבעוט שוב אין לי בעיה לבעוט שוב".

על המפגש נגד האקסית והמאמן קורבן ברדייב שהביא אותו לקאזאן אמר נאתכו: "כבר התגברתי על הרגשות שלי. הייתי פה ארבע שנים עם המאמן הזה. אני מודה לו ולעיר הזאת. אבל עכשיו אני מקדיש את כל כולי לצסק"א".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully